گفتگوی اختصاصی |

برپایی نمایشگاه طرح اسوه ناحیه مالک‌اشتر مشهد باهدف انتقال تجارب و توانمندی بین پایگاهی

 جانشین فرمانده ناحیه مالک‌اشتر مشهد گفت: ارائه فعالیت‌های شاخص و برتر پایگاه‌ها، انتقال تجارب و توانمندی‌ها بین پایگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه پایگاه‌های اسوه این ناحیه است.
کد خبر: ۹۶۳۵۵۹۴
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

سرهنگ پاسدار حسین آریا، جانشین فرمانده ناحیه مالک‌اشتر مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد اظهار کرد: نمایشگاه پایگاه‌های اسوه ناحیه مالک‌اشتر با حضور ۱۸ پایگاه برتر خواهر و ۱۷ پایگاه برتر برادر به مدت دو روز در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
 وی افزود: این نمایشگاه هر ساله بر اساس ابلاغ سازمان بسیج و سنت هرساله با مشارکت پایگاه‌های برتر ناحیه برگزار می‌شود. از بین این پایگاه‌ها، پایگاه‌های شاخص جهت ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای خودشان انتخاب و در نمایشگاه اسوه استانی حضور پیدا می‌کنند.
 
 آریا با بیان اینکه توانمندی پایگاه‌ها متفاوت است، تصریح کرد: ارائه فعالیت‌های شاخص و برتر پایگاه‌ها، انتقال تجارب و توانمندی‌ها بین پایگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. این پایگاه‌ها از نقاط مختلف ناحیه مالک‌اشتر در این نمایشگاه شرکت دارند و با تبادل اطلاعات و توانمندی‌های یکدیگر هم‌افزایی، تجربه‌ها منتقل و الگوسازی جهت ادامه فعالیت پایگاه‌ها صورت می‌گیرد.
 
 وی با بیان اینکه در سال‌های پیشین برترین‌های کشوری در جشنواره اسوه داشته‌ایم، ادامه داد: هدف دیگر برگزاری این نمایشگاه، احصا و شناسایی پایگاه‌های برتر ناحیه مالک‌اشتر و معرفی پایگاه‌های برتر به جشنواره اسوه استانی است که برگزار خواهد شد. از پایگاه‌های برتر ناحیه در دو سطح حوزه‌های خواهر و برادر تقدیر و تشکر صورت می‌گیرد.
 
 جانشین فرمانده ناحیه مالک‌اشتر مشهد در خصوص چارچوب و قاعده این نمایشگاه ذکر کرد: پایگاه‌ها فعالیت و دستاوردهای خود را به‌صورت مصور و بنر یا به‌صورت فیلم و کلیپ ارائه و عرضه می‌کنند. فعالیت‌ها در قالب ۵۲ سؤال و بر اساس ۱۱ سند اعتلا قرارگاه‌ها مورد ارزیابی ارزیابان ناحیه قرار می‌گیرد و پایگاه‌های برتر شناسایی و معرفی می‌شوند.
 
 وی ضمن تشکر از تمامی فرماندهان پایگاه‌هایی که در این برنامه حضور بسیار مؤثر، پر رنگ و باانگیزه داشتند، عنوان کرد: این برنامه چندین سال است که در سطح رده‌های محلات ناحیه مالک‌اشتر خواهر و برادر برگزار می‌شود. برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده تا بتوانیم در سال‌های آتی این نمایشگاه را در منظر عموم و مکان‌های عمومی با مدت‌زمان بیشتری جهت بازدید عموم و بهره‌برداری آحاد مردم از آشنایی با فعالیت‌های بسیج برگزار کنیم.
 
 خبرنگار/ محدثه رأفتی خداپرست

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار