خبرهای داغ:

تقدیر مجموعه ی نیروی انتظامی از خبرنگار بسیج و خبرنگاران رامشیر

تقدیر مجموعه ی نیروی انتظامی از خبرنگار بسیج و خبرنگاران رامشیر
مجموعه فرماندهی انتظامی رامشیر طی مراسمی از خبرنگار خبرگزاری بسیج رامشیر و دیگر خبرنگاران شهرستان به شایستگی تقدیر و تشکر نمود
کد خبر: ۹۶۳۵۶۲۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در رامشیر ، دعوت خبرنگاران در ستاد انتظامی شهرستان رامشیر با حضور خبرنگار خبرگزاری بسیج رامشیر و دیگر خبرنگاران شهرستان در محل فرماندهی انتظامی شهرستان رامشیر برگزار و سرهنگ فرهاد شاکرمی فرمانده نیروی انتظامی رامشیر با تبریک وعده صادق۲ و شهادت سردار عباس نیلفروشان و شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را تسلیت گفت: خبرنگاران در جامعه دارای جایگاه ویژه ایی هستند. 

وی افزود: خبرنگاران شهرستان رامشیر دارای روحیه خوبی هستند که در کنار انتظامی رویدادها و اخبارهای مهم انتظامی را در تمام زمینه ها با صبر و حوصله و دقت پوشش می دهند .

سرهنگ فرهاد شاکرمی عنوان نمود: در مراسمات سید الشهداء مقاومت و سردار عباس نیلفروشان و در عملیات وعده صادق۲ را در شهرستان توسط خبرنگاران پوشش داده‌ شده و  نیروی انتظامی هم برای حفظ امنیت و آرامش و آسایش مردم در شادی وعده صادق ۲ باجدیت پای کار بود و پا به پای مردم در شادی ها و عزاداری ها کنار آن‌ها هستیم .

وی بابیان تعامل انتظامی با سپاه و بسیج در مراسمات مخصوصا در گرامیداشت شهدا جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق۲ گفت: در تمامی موارد برای حفظ امنیت مردم و نظم ، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در کنار هم هستند و با تعامل همکاری تاثیرگذاری باهم دارند. 

درپایان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامشیر از خبرنگار خبرگزاری بسیج رامشیر و دیگر خبرنگاران تقدیر و از زحمات آنها و همکاری مستمر با انتظامی شهرستان درانعکاس اخبار تشکر نمود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار