خبرهای داغ:

توسعه متوازن هنر در کشور از مهمترین اهداف بسیج هنرمندان در برگزاری جشنواره‌هاست

مسئول امور انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمرکز جشنواره‌های بسیج هنرمندان، بر هنر متعالی و هنرمند متعهد و گشترش تفکر هرمند بسیجی استوار شده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۳۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

مجید هودن، مسئول امور انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج مستضعفین درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: همه جشنواره هایی که در سراسر دنیا برگزار می شوند، یکسری اهدافی دارند که معمولا اهداف ثابت و متداولی هستند. 

وی با اشاره به بخش های مختلف جشنوارهای فرهنگی و هنری در کشورهای مختلف، عنوان کرد: معمولا مواردی همچون برندینگ و چهره سازی از هنرمندان و شناخت استعدادها و به‌روز رسانی اطلاعات هنرمندان، برگزاری کلاس های آموزشی، نقد و بررسی معمولا در همه جشنواره ها گنجانده می شود. 
مسئول امور انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه جشنواره ها یک وجوه تمایزی با هم دارند، بیان کرد: وجه تمایز جشنواره های بسیج در اهداف و موضوعاتی است که در نظر می گیرد.


هودن با اشاره به اهدافی جشنواره های فرهنگی و هنری سازمان بسیج هنرمندان گفت: یکی از مهمترین اهداف در برگزاری جشنواره ها، توسعه متوازن هنر در سراسر کشور است. 


وی یادآور شد: از اهداف دیگرمان این است که از برگزاری جشنواره های مکرر در تهران جلوگیری کرده و انها را در سایر استان‌ها و شهرستان ها نیز برگزار کنیم؛ می خواهیم گستره هنر سراسر کشور را دربر بگیرد البته در این راستا توجه ویژه ای به مناطق محروم داریم.  


مسئول امور انجمن های هنری و ادبی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تمرکز موضوعات جشنواره هایی که سازمان بسیج هنرمندان برگزار می کند، بر هنر متعالی  و هنرمند متعهد و گشترش تفکر هرمند بسیجی استوار شده است. 


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار