خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز صنعت آب و برق استان قزوین

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز صنعت آب و برق استان قزوین
پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ونمازصنعت آب وبرق استان قزوین باحضور جمعی ازهمکاران این صنعت در پنج رشته رشته قرائت، ترتیل، حفظ، احکام و معارف نماز، تفسیرونهج البلاغه به میزبانی شرکت تولید برق شهید رجایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۵۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان قزوین با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز صنعت آب و برق استان قزوین، اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن یکی از رویدادهای مهم فرهنگی وزارت نیرو است که هر ساله برای کارکنان و خانواده های آنان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات که در سطح همکاران، همسران و فرزندان دانشجوی صنعت آب و برق قزوین برگزار شد، تعداد ۱۹۹ نفر در پنج رشته قرائت، ترتیل، حفظ، احکام و معارف نماز، تفسیر و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

 

وی افزود: نفرات اول رشته های مذکور در سطح برادران و خواهران به مرحله کشوری راه می یابند.

 

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین در بخش پایانی صحبت های خود گفت: برگزاری این رویداد دینی در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در سطح جامعه خصوصاً کارکنان و خانواده های سختکوش صنعت آب و برق بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

گفتنی است تعداد کارکنان وزارت نیرو در استان قزوین در شرکتهای آب منطقه ای، آب و فاضلاب، مدیریت تولید برق شهید رجایی، توزیع نیروی برق و مدیریت برق انتقال ۳۲۰۰ نفر می باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار