خبرهای داغ:
با حضور معاون اول قوه قضاییه:

سند سه هزار هکتار از اراضی بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور در گرگان تحویل شد

حجت الاسلام حمزه خلیلی گفت؛ این اتحاد ، همدلی و انسجامی که در استان وجود دارد حاصل آن می شود که نتیجه آن در بهبود روند کارها را مردم حس کنند.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۹۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

سند سه هزار هکتار از اراضی بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور در گرگان تحویل شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان: سند سه هزار هکتار از اراضی بزرگترین سایت پرورش میگوی شمال کشور در گرگان تحویل شد این آیین که امروز  با حضور حجت‌الاسلام و والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه، رییس کل دادگستری گلستان  برگزار شد  125 جلد سند مربوط به سه هزار هکتار از اراضی سایت پرورش میگو گمیشان به مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به نمایندگی از دولت  تحویل داده شد.


معاون اول قوه قضاییه در مراسم اهدای این اسناد گفت:  این اتحاد ، همدلی و انسجامی که در استان وجود دارد حاصل آن می شود که نتیجه آن در بهبود روند کارها را مردم حس کنند.

حجت‌الاسلام و والمسلمین حمزه خلیلی افزود: اسناد این عرصه سه هکتاری به نام دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی از سازمان شیلات استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار صادر شده است .


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان هم  گفت:  در حوزه امنیت اقتصادی قطعا دستگاه های متولی مانند دادگستری و سایرارکان اگر در کنار هم باشند رتبه و شاخص امنیت اقتصادی استان بالا می رود و اکنون گلستان رتبه دوم کشور در  حوزه امنیت اقتصادی کشوئ است که مرهون دستگاه قضایی استان هستیم.


روح‌الله صلبی گفت: در راستای وظایف وزارت اقتصاد که امین اموال دولت شناخته می‌شود با همکاری و مساعدت دادگستری گلستان عرصه سه هکتاری سایت پرورش میگو گمیشان پس از چندین سال بلاتکلیفی، دارای سند شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار