خبرهای داغ:

بررسی مشکل تسهیلات بانکی واحد گلخانه ای هریس در کارگروه تسهیل تولید

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از واحدهای گلخانه ای نظرزاده و گونش در شهرک صنعتی بیلوردی اعلام کرد: مشکل تسهیلات بانکی این واحد تولیدی بخش کشاورزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و تصمیم لازم اتخاذ می شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۲۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازآذربایجان شرقی، بهرام سرمست در بازدید از شهرک صنعتی بیلوردی شهرستان هریس گفت: شرایط را برای اجرای طرح های توسعه توسط واحد‌های تولیدی موفق در استان فراهم می کنیم تا آنها نیز نسبت به این امر اقدام کنند.

وی افزود: سازمان های مسئول باید با همه توان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز بخش تولید و صنعت در شهرک های صنعتی وارد گود شوند.

سرمست اضافه کرد: پایش شهرک های صنعتی برای تشویق واحد‌های موفق و فسخ قرارداد زمین های واگذار شده بدون فعالیت نیز باید توسط شرکت شهرک های صنعتی استان عملیاتی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حمایت از تولید و صنعت از اولویت های مدیریت ارشد استان است، از مدیران دستگاه ها خواست با این رویکرد همه توان خود را برای تسهیل امور فعالان تولیدی و صنعتی به کار گیرند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این بازدید گفت: در این سفر از گلخانه آقای نظرزاده و گلخانه گونش بازدید صورت گرفت تا مشکلات و مسائل آن واحدهای تولیدی بررسی و حل شود.

شفیعی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع آب و خاک، توسعه گلخانه ها یکی از راهبردهای اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای تامین امنیت غذایی است که این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از حداقل منابع آب و خاک بیشترین میزان تولید محقق شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار