خبرهای داغ:
در دیدار با مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان بیان شد؛

اقدامات آیت الله رییسی در عرصه های مختلف ماندگاری است/دشمن شکست خورده،با عملیات‌های ترور و جنگ روانی به میدان،آمده است

اقدامات آیت الله رییسی در عرصه های مختلف ماندگاری است/دشمن شکست خورده،با عملیات‌های ترور و جنگ روانی به میدان،آمده است
مسئول و جمعی از مدیران کانون‌های خدمت رضوی استان چهار محال وبختیاری با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۳۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی، با تبریک فرخنده میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و شهدای مقاومت، در آستانه شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به یکی از فرازهای زیارتنامه حضرت بانوی کرامت، عبارت "اَللّْهُمّ اِنی اَسْئَلُکَ أَنْ تَخْتِمَ لی بِالسَّعادَةِ" اشاره کرد و گفت: در این فراز از خدا خواسته شده " خداوندا، من از تو میخواهم که عاقبت مرا به سعادت ختم کنی". سعادتمندی در طول زندگی انسان ها یک برتری محسوب می شود که مهمترین آن سعادتمندی در عاقبت امور و عمر انسان است، این موضوع از نکاتی است که انبیاء و اولیای الهی به طور دائم از خداوند مسئلت می کرده اند. خداوند را برای نعمت بزرگ خدمت به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ شاکر باشید و بخواهید این توفیق خدمت را تا آخرین روز زندگی برایتان حفظ کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به توفیق کرامت شده به سید الشهداء خدمت، خادم آستان قدس رضوی، اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله رییسی، خدمت به زایرین را از آستان مقدس قدس رضوی به جهان اسلام گسترش داد، آن شهید والامقام در قوه قضاییه و پس از آن در به عنوان رییس جمهور هم خدمات ارزشمند ماندگاری را از خود به جا گذاشت.

این مقام مسئول، به آثار و برکات خدمت به امام رئوف اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت فقط در حرم مطهر نیست، یک پزشک می تواند در مطب و اطاق عمل به هنگام معاینه و جراحی بیمار هم خادم باشد، یک مادر و همسر در فرزند آوری و تربیت فرزندان صالح و نیز در پخت غذا می تواند خادم حضرت امام ضا علیه السلام باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی، با اعلام آمادگی برای خدمت رسانی، فرصت خدمت به مردم را موهبتی الهی دانست و افزود: خدمت و گره گشایی از کارمردم ولایتمدار و کمتر برخودار استان در مناطق عشایری و دیگر مناطق در لباس خادمی حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ یک موهبت الهی و یک افتخار بزرگ است که باید قدردان آن بود.

وی، به تحولات مهم منطقه و جهان بعد از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، تغییر معادلات سیاسی و شکست جبران ناپذیر رژیم جعلی و کودکش صهیونی،اشاره کرد و گفت: مقاومت، ایستادگی و توکل بر خدا از عامل پیروزی در حزب الله و گروه های جهادی است، استکبار و صهیونیسم جهانی سالها در تلاش بودند تا با ایجاد دو قطبی های عرب و عجم، شیعه و سنی در کشورهای منطقه و بین امت های اسلامی تفرقه ایجاد کنند و به حکومت ننگین خود ادامه دهند، اما امروز با گسترش تفکر مقاومت و روحیه بسیجی در کشورهای منطقه نظیر عراق و سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و در آینده نزدیک هم در دیگر کشورهای فرا منطقه ای، شاهد اتحاد، همدلی و حمایت بیشتر از مقاومت خواهیم بود تا به مدد الهی بزودی مردم جهان، دنیای بدون رژیم جعلی صهیونی را تجربه کنند و در آسایش و آرامش کامل زندگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به اینکه دشمن شکست خورده در عرصه نظامی وارد مرحله جدیدی از جنگ پیچیده ترکیبی شده و تلاش می کند با ترکیب عملیات‌های ترور و جنگ روانی و نیز شهادت مسئولان و فرماندهان مقاومت، ویران کردن مناطق مسکونی پشتوانه‌ مردمی جبهه‌ مقاومت را تخریب و با تبلیغ  رسانه ای، شکست خود را پیروز میدان معرفی کند، اما مردم تمام قامت از حزب الله و گروهای مقاومت حمایت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی، به لزوم جهادتبیین اشاره کرد و اظهار داشت: بهترین راهکار مقابله با جنگ پیچیده و ترکیبی دشمن، شناخت کامل از طراحی پیچیده‌ دشمن و برنامه ریزی دقیق ترکیبی در قبال آن، با روشنگری و جهاد تبیین است. در عملیات غرو آفرین وعده صادق2، با موشک باران مناطق حساس و پر اهمیت نظامی 200 موشک خسارات مالی و جانی فراوانی به رژیم صهیونی وارد کرد و دنیا اقتدار ایران اسلامی بار دیگر دیدند، آزادیخوهان عالم به شادی پرداخنتد و استکبار جهانی بخشی از قدرت نمایی سپاه اسلام را تجربه کردند، اما از این همه موشک و خسارت های وارد شده به رژیم کودک کش اسراییل،صهیونیست ها حتی کوتاهترین فیلم را هم از میزان خسارات و ویرانی ها پخش نکردند. افسران جنگ نرم باید اقتدار ایران اسلامی را به خوبی تبیین کنند و اجازه ندهند عوامل دشمن، خود فروختگان و فریب خوردگان، این عظمت و اقتداری را که دشمنان روزهاست به زبان جاری می کنند،کم اهمیت جلوه دهند.   

این مقام مسئول، گفت: دشمن شکست خورده در میدان نبرد، چون قادر به مقابله نظامی نیست، در جنگ پیچیده و ترکیبی، با شایعه و بزرگ نمایی مشکلات، دروغ پردازی، شبهه افکنی و ایجاد فتنه، موشک های خود را شلیک می کند، هدف اصلی دشمن القای یاس و ناامیدی در جامعه است، برای حفظ انقلاب اسلامی و شکست دشمن در این عرصه، باید با جهاد تبیین، حقایق را بیان کرد، روشنگری انجام شود، توطئه های دشمن باز خوانی گردد، جبهه اهل ایمان می‌تواند با جهاد تبیین و روایت گری های واقع گرایانه توطئه های شوم و جدی دشمن در جنگ نرم را خنثی کنند و دشمن را در عرصه جنگ پیچیده و ترکیبی هم، با شکست روبرو کند.

در آغاز این دیدار، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان چهار محال وبختیاری در این دیدار، به گسترش خدمت در آستان قدس رضوی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام به سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با انتصاب سیدالشهداء خدمت، خادم آستان قدس رضوی حضرت آیت الله رییسی به تولیت آستان قدس رضوی خدمت رسانی به امام مهربانی ها از حرم مطهر، به سراسر کشور گسترش یافت و با راه اندازی نمایندگی آستان قدس رضوی در همه استانهای كشور، اجرای "طرح خادم، خدمت و مخدوم" و تعریف جدید از خدمت به آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا علیه السلام منجر به جذب شمار زیادی خادمیار از نقاط مختلف داخل و خارج ایران شد.

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه، ادامه داد: برای افزایش انگیزه و روحیه خدمت بیشتر خادمیاران و فعالین در کانون‌های خدمت رضوی مراکز استان‌ها، خادمین متناسب با میزان خدماتی که ارائه می‌دهند برای خدمت در بارگاه امام رئوف حضرت حضرت امام علی بن موسی الرضاعلیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ مشرف می شود و در آستان قدس رضوی نیز به ارائه خدمت به زائران امام مهربانی ها می پردازند.

این مقام مسئول، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری20 کانون تخصصی در سطح استان فعالیت دارند و 2 هزار خادم افتخاری و خادمیار هم در کانون تخصصی مشعول ارائه خدمت هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار