خبرهای داغ:

اعزام دانش آموزان استان خراسان شمالی به اردوی راهیان نور آغاز شد

سرهنگ افضل جو مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی در گفتگو با خبر گزاری بسیج استان بیان داشت: امسال حدود ۳هزار دانش آموز در قالب ده کاروان با همکاری سپاه و بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۵۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
 

وی افزود:در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و بیعت دانش آموزان با شهدا و آشنایی با سیر و سلوک شهدا، اردوهای راهیان نور ویژه دانش آموزان از امروز ۲۳ مهر ماه شروع خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی اظهار داشت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هر اعزام ۳۰۰ دانش آموز به همراه عوامل اجرایی به مدت ۶ روز در این اردوی راهیان نور هستندو هر هفته  از شهرستانهای استان اعزام راهیان نور طبق تاریخ‌های اعلام شده خواهیم داشت و امروزهم (۲۳مهرماه) اولین اعزام دانش آموزان دختر از شهرستانهای جاجرم و فاروج هستند.


افضل جو گفت: در این اردوها ،علاوه بر زیارت یادمان‌های شهدای والفجر ۸(اروند رود)،هویزه،دهلاویه و شلمچه و ... زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و حرم جمکران و حضرت دانیال در شوش رو هم داریم و در مسیر برای اردوی راهیان پیشرفت هم برنامه ریزی شده است و رزمایش ها و مانورهای زیبایی برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی در پایان گفت:درمهر ماه و آبان ماه دانش آموزان دختر و در آذرماه و بهمن ماه دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار