خبرهای داغ:

پاسداری از نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف جامعه رسالت سپاه است

معاون اجتماعی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: رسالت سپاه در شرایط کنونی پاسداری از نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف جامعه است و برای تحقق این رسالت حاضر است تا پای جان و آبرو استقامت و ایستادگی کند.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۶۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مصطفی خانی، معاون اجتماعی سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان در دوره توانمندسازی مدیران و مؤثرین محلات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: مدل فعالیت شورای محله های اسلامی قرارگاه شهید شاطری یک مدل حکمرانی خرد محلی است که می تواند با شبکه سازی محلی دولت ها در تحقق عدالت ، نشاط و شادابی اجتماعی و ایجاد هویت ملی کمک و یاری کند.

وی افزود: رسالت سپاه در شرایط کنونی پاسداری از نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف جامعه است و برای تحقق این رسالت حاضر است تا پای جان و آبرو استقامت و ایستادگی کند.

 

مصطفی مرادی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان در این مراسم ضمن تشریح رویکرد دفتر امور اجتماعی استانداری در عرصه های اجتماعی ، قرارگاه شهید شاطری استان را نمونه شاخص نقش آفرینی در محله های اولویت دار استان بیان کردند و از توسعه الگو های موفق این قرارگاه تاکید داشتند.

در ادامه مراسم که با حضور مهندس هاشمی  استاندار محترم سمنان،  سردار شوقانی فرمانده محترم سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد از مدیران محترم شورای محله های اسلامی ۲۴ گانه استان ، برخی مدیران استانی و موثرین  شهرستانی تقدیر شد.

 

دوره توانمندسازی مدیران و مؤثرین محلات اسلامی استان، دبیران قرارگاه های شهرستانی و مدیران اجتماعی نواحی که در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهرماه در محل سالن شهید بسطامی سپاه استان و همچنین در سالن یادگار حضرت امام ره استانداری سمنان ، با حضور ۹۰ تن از فعالان شورای محله های اسلامی ،  استاندار محترم ، فرمانده محترم سپاه استان و مدیران ارشد استانی و همچنین مهمان ویژه برنامه، جناب آقای دکتر نورمحمد «مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور» برگزار گردید.

فعالین عرصه ی محله محوری استان سمنان که با هدف تحقق آرمان محله ی اسلامی در قالب قرارگاه شهید شاطری دور هم جمع شده اند در اجتماع سالیانه خود ضمن بروز رسانی دانش لازم برای افزایش نقش آفرینی،  دانش تجربی کسب شده در طول یک سال گذشته خود را نیز به انتشار گذاشتند، افزایش نقش آفرینی مردم ذیل کمیته های قرارگاه ، روایت پیشرفت های محقق شده در سطح محله ها ، انعکاس اقدامات مثبت انجام شده ، کشف استعداد های موجود در بین نوجوانان و جوانان محله و استفاده از آنها در راستای رشد و اعتلای محله با محوریت مسجد و هم افزایی همه ظرفیت های موجود در محله از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه توانمند سازی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار