خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

اجرای ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری، ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۷۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: هدف‌گذاری بهسازی و روکش آسفالت برای امسال ۲۰۰ کیلومتر بود، اما با جذب قیر و اعتبارات مورد نیاز، ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۰۳ کیلومتر اسلاری سیل، درزگیری و لکه‌گیری در سطح راههای استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: طی شش ماهه نخست سال، ۱۴۷ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های شریانی و اصلی، ۷۶ کیلومتر در راه‌های فرعی و ۳۷ کیلومتر در راه‌های روستایی همدان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: برای ارتقاء ایمنی جاده‌های استان همدان، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۵۱۹ کیلومتر شانه‌سازی و ۱۱۵۵ کیلومتر تعدیل شیب شیروانی انجام شده است.

وی اظهار کرد: بمنظور ارتقاء ایمنی راهها، افزون بر ۲۰۳۰ کیلومتر خط‌کشی در سطح جادهای استان توسط سه اکیپ پیمانی و امانی در مدت ۶ ماهه اول سال انجام شده است.

آهکی در پایان یادآور شد: در استان همدان ۵ هزار و ۴۶۶ کیلومتر انواع راه وجود دارد و سه کریدور مهم و تاثیرگذار حمل و نقل جاده‌ای کشور در این استان قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار