پیروزی قاطع فوتسال مقاومت بسیج مقابل کرمانشاه با نتیجه ۶ بر ۳؛ یک امتیاز تا صعود به لیگ برتر

پیروزی قاطع فوتسال مقاومت بسیج مقابل کرمانشاه با نتیجه ۶ بر ۳؛ یک امتیاز تا صعود به لیگ برتر
تیم فوتسال مقاومت بسیج با برد ۶ بر ۳ برابر کرمانشاه، تنها به یک امتیاز از سه بازی باقی‌مانده نیاز دارد تا صعود خود به لیگ برتر فوتسال کشور را قطعی کند.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۱۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، تیم فوتسال مقاومت بسیج در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ تیم قدرتمند شهدای مدافع حرم کرمانشاه را شکست دهد و گام بلندی به سوی صعود به لیگ برتر فوتسال کشور بردارد. این دیدار که در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک برگزار شد، با درخشش بازیکنان مقاومت بسیج همراه بود و آنها توانستند با هماهنگی و تلاش تیمی، پیروزی ارزشمندی را به دست آورند.

نیمه اول با فشار حملات مقاومت بسیج آغاز شد و این تیم توانست با بازی سرعتی و کنترل میانه میدان، چندین موقعیت گل ایجاد کند. در نهایت، مقاومت بسیج با ۳ گل در نیمه اول از شهدای مدافع حرم کرمانشاه پیشی گرفت. تیم شهدای مدافع حرم در دقایقی از نیمه دوم موفق شد با استفاده از اشتباهات دفاعی مقاومت بسیج، دو بار دروازه حریف را باز کند و نتیجه را نزدیک کند، اما بازیکنان مقاومت بسیج با حفظ آرامش و ادامه حملات خود، سه گل دیگر به ثمر رساندند و پیروزی خود را با نتیجه ۶ بر ۳ قطعی کردند.

با این برد، مقاومت بسیج در آستانه صعود به لیگ برتر فوتسال قرار گرفته و تنها یک امتیاز از سه دیدار باقی‌مانده نیاز دارد تا صعود خود را قطعی کند. عملکرد درخشان تیم در طول فصل و پیروزی‌های ارزشمند، باعث شده تا هواداران این تیم امیدوار باشند که مقاومت بسیج بار دیگر در جمع تیم‌های برتر فوتسال کشور قرار گیرد.

مقاومت بسیج با کسب این پیروزی، اعتماد به نفس لازم را برای ادامه رقابت‌ها به دست آورده و در سه بازی باقی‌مانده به دنبال کسب امتیاز لازم برای تثبیت حضور خود در لیگ برتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار