خبرهای داغ:

نشان واحد نمونه ملی استاندارد به نیشکر رسید

شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی از واحدهای هشتگانه توسعه نیشکر، موفق به دریافت نشان واحد نمونه استاندارد در سطح ملی شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۲۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، در آیین گرامیداشت هفته استاندارد که امروز دوشنبه (۲۳ مهرماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، از دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.

 مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، مشارکت در تدوین کتاب و مقاله‌ها در سطح فراملی، کسب پروانه حلال برای محصولات تولیدی، دریافت پروانه دانش‌بنیان، نداشتن نقص بحرانی جزئی طی سه سال متوالی از جمله مواردی است که باعث شد این نشان ملی به صنعت نیشکر تعلق گیرد.

 براین‌اساس، شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سالیان متمادی توانسته‌اند عنوان برتر واحدهای نمونه و برتر  استاندارد را از آنِ خود نمایند.

 باتوجه‌به اینکه بیش از ۴۰ درصد شکر کشور توسط شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به طور متمرکز تولید می‌شود، این مجموعه صنعتی در همه فرایندهای تدوین و اجرای استانداردهای صنعت شکر و صنایع جانبی در سطح کشور حضوری فعال دارد.

 «استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی» شعار امسال هفته استاندارد است که طی آن از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در این حوزه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار