آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، با حضور سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز و مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۳۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با حضور سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز، ائمه جمعه ساوجبلاغ و مهستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس، مدیران شهری، خانواده‌های شهدا و مردم در فرهنگسرای امام علی(ع) شهر هشتگرد برگزار شد. 

در این مراسم از زحمات سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی پیشین شهرستان ساوجبلاغ تقدیر و سرهنگ سید امین موسوی با پيشنهاد فرمانده انتظامي استان البرز و موافقت فرمانده انتظامي جمهوري اسلامي ايران به عنوان فرمانده جدید این شهرستان منصوب شد.

سردار حمید هداوند طی سخنانی در این مراسم گفت: امنیت، اتفاقی نیست، به گفته‌ی رهبر معظم انقلاب، یکی از اساسی‌ترین نیازهای یک ملت، امنیت است و اتفاقی به دست نمی‌آید، موشک‌های شلیک شده‌ی اخیر به سمت اسرائیل که باعث وحشت صهیونیست‌ها شد، از جمله عوامل ایجاد امنیت در کشور است، نیروهای مسلح کشور ما در راستای ایجاد امنیت، تلاش می‌کنند و دنیا، متحیر از وجود تسلیحات دفاعی ما است.

وی افزود: امنیت در داخل کشور نیز به عهده‌ی نیروی انتظامی است و این نیرو، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امنیت داخلی کشور به کار می‌بندد.

سردار هداوند با اشاره اقدامات انجام شده توسط فراجا استان در ۶ ماه گذشته، اظهار داشت: کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشفیات که باعث شده از نظر میزان وقوع جرائم در کشور، استان البرز از جایگاه چهارم به جایگاه نهم انتقال پیدا کند، انهدام ۲۸ باند و دستگیری ۳۰۳۸۸۰ قاچاقچی و توزیع‌کننده و ۱۰۵۶۰ معتاد متجاهر و تحویل به اردگاه‌های ماده ۱۵ و ۱۶ و کشف ۲۰ تن مواد سنتی و صنعتی در حوزه مواد مخدر، ۸۵۴۳۱ مورد برخورد با خودروهای متخلف و حادثه‌ساز و کاهش ۸ درصدی تصادفات فوتی درون شهری در حوزه راهور، کاهش ۲۳ درصدی تصادفات فوتی و توقیف ۷۶۹۶ خودروی متخلف و حادثه‌ساز در حوزه پلیس راه، جمع‌آوری و طرد ۳۵ هزار اتباع بیگانه غیرمجاز و همچنین تقدیم ۴۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی، بخشی از تلاش‌های نیروی انتظامی استان البرز در تامین امنیت بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی سابق شهرستان و تبریک به فرمانده جدید، گفت: آماده‌ی همکاری با فرمانده انتظامی جدید جهت پیشبرد اهداف امنیتی شهرستان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار