خبرهای داغ:
مثبت سوژه/گزارش بسیج از آنان که وقف جان و مال می کنند؛

جهادگران پیشگام تحقق فرمان رهبر انقلاب در کمک مالی به مردم لبنان و محور مقاومت هستند

جهادگران پیشگام تحقق فرمان رهبر انقلاب در کمک مالی به مردم لبنان و محور مقاومت هستند
جهادگران بسیجی برای اطاعت امر رهبر انقلاب در خصوص کمک به جبهه مقاومت و مردم لبنان و غزه در این عرصه پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۳۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

 

قزوین_به گزارش بسیج، جهاد، واژه ای غنی با معانی بلند است که با تاریخ ایران اسلامی عجین است. از روزگاران گذشته تا امروز، جهاد در عرصه های مختلف دارای تعابیر دلنشینی است. آنجا که باید لباس رزم به تن کنی تا جهاد کنی در مقابله با متجاوز. آنجا که باید در کسوت یک پزشک جهاد کنی برای ریشه کنی یک بیماری. آنجا که باید در کسوت یک دانش اموز، یک نخبه، یک دانشمند جهاد کنی برای توسعه علم و آنجا که باید جهاد کنی برای گذشتن از جان و مال در مسیری که راه روشن حق است.

 

وقف جان و مال در مسیری که جریان ساز دین باشد، متفاوت از هر جهاد دیگری است. امروز محور مقاومت، جبهه نبرد حق و باطل است و در راستای حمایت از این عرصه، رهبر معظم انقلاب حکم جهاد برای دفاع همه جانبه از این محور را صادر کردند. 

 

دریا ذوالقدری مسئول بسیج خواهران پایگاه الزهرا(س) یکی از جهادگرانی است که به حکم رهبر انقلاب، جهاد مال را واجب دانسته و در خصوص کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان می گوید: کمک به مظلومین جز دستورات دینی ماست زیرا قرآن کریم به همه امت اسلامی توصیه کردند دشمن ستمگر و یاری دهنده مظلومین باشید لذا با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر پایگاه بسیج خواهران الزهرا(س) پیشگام شدند تا در جهت تحقق امر امام جامعه تلاش خویش را انجام دهد.

 

ذوالقدری افزود:رهبر انقلاب فرمودند بر همه کس واجب است که با تمام توان از ملت لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت طرفداری کند و هر کس در هرجای دنیا به رژیم صهیونیستی آسیب بزند به بشریت خدمت کرده است، امروز تمام دنیای کفر در برابر تمام دنیای باطل ایستاده است و در این جهاد عظیم باید به دور ستون خیمه انقلاب حلقه بزنیم و از تکرار حادثه تاریخ جلوگیری کنیم.

 

مسئول بسیج خواهران پایگاه الزهرا (س) افزود: در راستای سخنان رهبر فرزانه انقلاب طی دو هفته با استقرار صندوق کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان و فلسطین در نماز جمعه و مسجدالنبی بیش از ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قطعه طلا به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال از طرف مردم اهدا گردید که جمعا ۱میلیارد و صدمیلیون ریال جمع آوری صورت گردیده است لذا  در نماز جمعه های بعدی این اقدام صورت می گیرد تا سهم خود را در کمک به مظلومین افزایش دهیم.

 

ذوالقدری در پایان افزود: مردم همیشه پایه گذار کمک های حسنه در طول تاریخ انقلاب بودند و شرایط سخت و بحران ها را با روحیه بسیجی پشت سرگذاشته اند از هم وطنان عزیز تقاضا می کنیم در صورت تمایل کمک نقدی به شماره حساب(5892101458376445 خانم فرشته فارسی گروه جهادی الزهرا(س)  واریز نمایند.

 

 خانم امانِ خانی مسوول پایگاه بسیج خواهران روستای اردلان بخش آوج نیز در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: رهبر انقلاب به عنوان مرجع تقلید و نایب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در نماز جمعه نصر تکلیف را بر همه مسلمانان و آزادگان جهان روشن کردند تا همه امکانات برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی برای نجات مردم لبنان و فلسطین مهیا شود.

 

خانی افزود: رهبر انقلاب فرمودند؛ با همه توان و امکانات در کنار مظلومین باشیم لذا پایگاه خواهران روستای اردلان با کمک مالی به مردم لبنان و غزه در حد ممکن سعی کرده پیشگام در تحقق فرامین رهبر انقلاب باشد و مردم را در مسیر مقاومت ترغیب کند لذا تمام امکانات خویش را برای جمع آوری کمک های مالی و مردمی بسیج کردیم تا در حد توان هر فرد در جهت کمک به جبهه مقاومت اقدام کنیم.

 

مسئول پایگاه بسیج خواهران حضرت رقیه (س) روستای اردلان شهرستان آوج تشریح کرد: تا امروز مبلغ ۱۵ میلیون ریال کمک نقدی و یک قطعه طلای ۱۸ عیار توسط خواهران برای کمک به جبهه مقاومت جمع آوری شده و در هماهنگی با بسیج سازندگی به خدمات خود ادامه می دهیم و استقبال خوب مردم این روستا بویژه بانوان باعث شده است تا با اعلام شماره حساب به بانوان انتظار می رود در روزهای آینده کمک های بیشتری در این خصوص از طرف مردم جمع آوری نمایند.

 

خانی در پایان یادآور شد: کمک به مظلومین غزه و فلسطین از اهداف متعالی انقلاب اسلامی و مکتب تشیع استناد تا آخرین قطره خون خویش در مکتب عاشورایی امام راحل بافی خواهیم ماند و انتقام سخت که اخراج آمریکا از منطقه است را جامعه عمل می پوشانیم.

 

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار