خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با کارشناس مسائل غرب آسیا؛

«وعده صادق ۲» سرنوشت و آینده منطقه را به نفع ملت‌های مستضعف و محور مقاومت تغییر داد

هانی زاده با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ اظهار کرد: این عملیات سرنوشت و آینده منطقه را به نفع ملت‌های مستضعف و محور مقاومت تغییر داد. 
کد خبر: ۹۶۳۵۸۶۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

حسن هانی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ اظهار کرد: این عملیات سرنوشت و آینده منطقه را به نفع ملت‌های مستضعف و محور مقاومت تغییر داد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تا قبل از وقوع عملیات وعده صادق ۲ در محاسبه دقیق قدرت بازدارندگی ایران دچار خطای محاسباتی شده بود و فکر می‌کرد ایران از قدرت عملیاتی بالایی برخوردار نیست.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: عملیات وعده صادق ۱ که انجام شد، ایران از یک سری موشک‌هایی با فناوری‌های پایینتری استفاده کرد، اما در عملیات وعده صادق ۲ از موشک‌های پیشرفته تری استفاده کرد و این اقدام، پیام مهمی به رژیم داد که ایران از توان موشکی بالایی برخوردار است.

هانی زاده یادآور شد: در عملیات وعده صادق ۲ موشک‌های نسل ۲ و ۳ که متوسط هستند به عمق اراضی اشغالی اصابت کردند و مرکز معروف به گروه ۸۲۰۰ وابسته به موساد که در عملیات تروریستی شهید هنیه و سیدحسن نصرالله شرکت داشتند، مورد هجوم موشک‌های ایرانی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در پی عملیات برجسته و هدفمند موشکی ایران در عملیات وعده صادق ۲ چندین هواپیمای اف ۳۵ رژیم صهیونیستی در فرودگاه نواتیم منفجر شدند و این پیام هشدار آمیز را به این رژیم داد که اگر بار دیگر دچار خطای محاسباتی شودف موشک‌های نسل ۵ و ۶ که بسیار پیشرفته‌تر هستند به سوی آنها روانه خواهند شد.

هانی زاده با تاکید بر اینکه ایران دارای توان بازدارندگی بالایی است، بیان کرد: نیروی نظامی ایران مجهز به موشک‌هایی است که هیچ رادار و کنبدی نمی‌توانند آنها را رصد کنند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل هم اکنون در انزوای کامل قرار گرفته و قادر به پاسخگویی نیست، اظهار کرد: جنگ اخیر در غزه، هیچ دستاورد نظامی جز بمباران مردم بی دفاع برای اسرائیل دربر نداشته است لذا ارکان این رژیم جنایتکار در حال فروپاشی تدریجی است.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: موشک‌های یمن و حشدالشعبی عراق و حزب الله که به سوی اسرائیل شلیک می‌شود نیز اوضاع داخلی اراضی اشغالی را پیچیده‌تر کرده و نوعی سردرگمی در میان سیاسیون و نظامیان آنها ایجاد کرده است.

هانی زاده خاطرنشان کرد: ایران نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده منطقه و خاورمیانه برعهده دارد و رژیم صهیونیستی قادر به هیچ تحرکی علیه ایران نیست چراکه قدرت ایران از نظر موشکی و ضربه زدن به این رژیم بسیار بالاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار