خبرهای داغ:
دکتر مجذوبی:

پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح است

همدان-رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه احداث منازل زیست‌بوم پزشکان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است، گفت: پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۶۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: هشت پانسیون پزشکان بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح شده است.

وی بیان کرد: این پروژه در دو بلوک هشت واحدی از سال ۹۸ کلنگ‌زنی شده بود که هشت واحد آن طی دو سال گذشته احداث و آماده بهره‌برداری شده و هشت واحد دیگر در دست اقدام قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پانسیون پزشکان تویسرکان عنوان کرد: پانسیون پزشکان بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان نیز در دو بلوک ۶ واحدی آماده افتتاح و بهره‌برداری است و طی روز‌های آتی می‌توان این ۱۲ واحد را در اختیار و استفاده پزشکان مقیم شهرستان قرار داد.

وی افزود: هریک از این واحد‌ها در متراژ ۷۵ متر مربع احداث شده و در مجموع، در دو بلوک ۲ و ۳ این پروژه ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

مجذوبی با اشاره به اینکه یک بلوک ۶ واحدی از این پانسیون طی ماه‌های گذشته به افتتاح رسیده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از بلوک‌های ۲ و ۳ این پروژه، مجموعا ۱۸ واحد زیست‌بوم پزشکان در اختیار شبکه بهداشت و درمان تویسرکان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول نزدیک به سه سال گذشته بیش از ۶۸ پروژه با اعتباری نزدیک به یک هزار و ۶۰۰میلیارد تومان در سطح استان همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که بیش از ۹۷ هزار متر مربع به فضای عمرانی حوزه سلامت افزوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین به روند احداث ساختمان ستادی مرکز اورژانس استان اشاره کرد و گفت: این پروژه تا پایان سال آینده آماده افتتاح خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار