خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

تعامل بین سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: تعامل بین سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دو نهادی که زیر نظر مقام معظم رهبری(مد‌ّظلّه‌العالی) فعالیت دارند، ضرورتی انکارناپذیر است.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۶۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
تعامل بین سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ضمن تبریک انتصاب وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد تبلیغی و فرهنگی است که در راستای تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی گام‌های مؤثری را برداشته است.

 وی با توجه به ظرفیت‌های این سازمان در ترویج احکام و دستورات الهی افزود: تعامل بین سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دو نهادی که زیر نظر مقام معظم رهبری(مد‌ّظلّه‌العالی) فعالیت دارند، ضرورتی انکارناپذیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان بهره‌گیری از ظرفیت نامتناهی بسیج را فرصتی عظیم برای سپاه دانست و گفت: بسیج در هر یک از اقشار جامعه جایگاهی متعالی دارد و سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در جهت افزایش بهره‌گیری بسیجیان از کلاس‌های عقیدتی و حلقات صالحین ما را یاری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از هادیان سیاسی به منظور تبیین مسائل و بصیرت‌بخشی روحانیون می‌تواند از طرف سپاه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار