اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون ایثار شهدا هستیم

سردار مسلمی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی ضمن قدردانی از صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا بیان داشت : اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون ایثار و جانفشانی های شهدای گرانقدر در طول تاریخ هستیم
کد خبر: ۹۶۳۵۹۰۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" همراه با سرهنگ پیوند فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه با خانواده شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی دیدار کردند.

سردار مسلمی در این دیدار با قدردانی از صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا بیان داشت : اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون ایثار و جانفشانی های شهدای گرانقدر در طول تاریخ هستیم. 

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم کل قوا مدظله العالی در دیدار با دست اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران مبنی بر تنوع شهدای این خطه سرسبز و ولایتمدار، خاطرنشان کرد: مردم علوی دیار مازندران در همه دوره ها و برهه های حساس تاریخی از انقلاب تا دفاع مقدس و حرم در خط مقدم نبرد ، حضوری جانانه داشته اند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه مازندراني ها در ایثار و فداکاری و هزینه دادن برای انقلاب اسلامي زبانزد و برجسته هستند ، نگاهی بر خصوصیات شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی داشت و افزود : مردم داری و مردم یاری این جوان بصیر و مجاهد یک الگو برای نسل جوان و نوجوان امروز است که باید هنرمندانه تبیین شود.

در پایان فرمانده سپاه کربلا از خانواده معظم شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی تکریم و تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار