خبرهای داغ:
خواستن توانستن است؛

کسب گواهینامه تحقیق و توسعه با رتبه پیشرفته کشوری توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان

بر اساس اعلام وزارت صمت در خصوص ارزیابی توانمندی فناورانه واحد‌های تحقیق و توسعه کشور در سال ۱۴۰۳، فولاد اکسین خوزستان موفق به اخذ گواهینامه توانمندی با رتبه دوم در کشور (سطح پیشرفته) در حوزه صنایع فلزی شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۰۹
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

این رتبه بندی بر اساس ارزیابی های فنی و تخصصی در زمینه های مرتبط با توسعه نوآوری و فناوری، بهبود و اصلاح فناوری، کاهش آلایندگی محیط زیست،استفاده بهینه از ضایعات تولیدی،کاهش مصرف انرژی بوده است.

 

رتبه پیشرفته امکان استفاده از بند ب و ت ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان و همچنین استفاده معافیت‌های مالیاتی مصوب قانون یاد شده را به شرکت ها می‌دهد. بر اساس این قانون،شرکت‌هایی که در زمینه تحقیق و توسعه،فعالیت‌های دانش بنیان،تولید محصولات پیشرفته و بومی‌سازی فعالیت موثر دارند،شامل دریافت تسهیلات می‌شوند که متناسب با رتبه تحقیق و توسعه به پروژه های پژوهشی آنان اختصاص خواهد یافت.

 

شرکت فولاد اکسین خوزستان پیش از این نیز در ارزیابی استانی سال ۱۴۰۲، عنوان واحد برتر تحقیق و توسعه استان خوزستان را از سازمان صمت دریافت نموده بود.

 

شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن ترویج فرهنگ پژوهش،با استفاده از ظرفیت نخبگان،دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و همچنین با بهره گیری از فناوری های روز دنیا،در راه رسیدن به اهداف استراتژيک و رشد اقتصادی،به ویژه پیشرفت صنعت فولاد در کشور، همواره تلاش خواهد کرد.

 

در پایان،مدیریت تحقیق و توسعه از حمایتهای مدیرعامل،هیات مدیره،مساعدت و همیاری معاونت اجرایی،زحمات پرسنل حوزه تحقیق و توسعه و کلیه همکاران گرامی تشکر و قدردانی می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار