خبرهای داغ:
استاندار لرستان؛

مکان دبیرخانه کنگره شهدای لرستان تا دو هفته آینده تعیین می شود

مکان دبیرخانه کنگره شهدای لرستان تا دو هفته آینده تعیین می شود
استاندار لرستان گفت: مکان دبیرخانه کنگره ملی شهدای لرستان تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۴۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، شفقت استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای لرستان، گفت: فردا مکان پیشنهادی برای اختصاص به دبیرخانه را بازدید خواهیم کرد تا در نهایت با اجماع اعضای هیأت رئیسه به جمع بندی و انتخاب نهایی برسیم.

وی گفت: مکان دبیرخانه باید به گونه‌ای باشد که ظرفیت برگزاری جلسات تخصصی و همچنین هماهنگی کمیته‌های ۲۲ گانه را داشته باشد.

استاندار بر مشارکت فعال همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدا تأکید کرد و افزود: با انتخاب و ساماندهی دبیرخانه کنگره شهدا دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها می‌توانند پیشنهادات و وظایف خود را در برگزاری کنگره از طریق دبیرخانه پیگیری کنند.

شفقت اضافه کرد: قبل از برگزاری جلسات عمومی هماهنگی برگزاری کنگره کانون‌های اندیشه ورزی و کارگروه‌های تخصصی‌تر تشکیل و پیشنهادات خود را به دبیرخانه اعلام خواهند کرد.

 

شفقت به  برگزاری جلسه بعدی شورای سیاستگذاری ظرف ۱۵ روز آینده اشاره کرد و اظهار داشت: در جلسه آینده نقشه راه برگزاری کنگره و همچنین سازماندهی کلی برنامه‌های در دست اقدام تدوین و مشخص خواهند شد.


استاندار به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در کنگره شهدای استان مازندران اشاره و ابراز کرد: کنگره شهدا فرصت بزرگی است که منطق جبهه مقاومت را به فرهنگ انقلاب اسلامی ایران متصل کنیم.

شفقت هدف نهایی کنگره شهدا را هدایت جامعه به سمت معنویت با ترسیم نقشه راه با استفاده از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد. 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار