خبرهای داغ:

رئیس جدید دادگستری و دادستان بروجرد معرفی شدند+عکس

رئیس جدید دادگستری  و دادستان بروجرد معرفی شدند+عکس
طی مراسمی رئیس جدید دادگستری و دادستان شهرستان بروجرد معرفی شدند.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۵۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، امروز سه شنبه مراسم آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجرد با حضور رئیس کل دادگستری استان لرستان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، آقایان خیر علی کرمی عالم و سجاد بیرانوند تکریم، و امیررضا صارمی و گودرز امرایی معارفه شدند. 

رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی شد

دادستان اسبق شهرستان بروجرد، سجاد بیرانوند با اشاره به اجرای مفاد سند تحول همزمان با شروع کار خود بیان کرد: موجودی پرونده‌ها با ورود ما ۶ هزار و ۷۰۴ فقره بود که با کاهش ۷۷۰ پرونده، امروز تعداد پرونده‌ها به ۵ هزار و ۳۰۰ رسیده است.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش جرائم نیز جلساتی تشکیل شد و در این مدت ۲۸۳ هکتار از اراضی رفع تصرف شد و همچنین ۸۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز قلع و قمع شد که ۱۲ هکتار از اراضی با این اقدام برگشت.

بیرانوند تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که انجام شده، آزادسازی ۷.۵ هکتار حریم و بستر رودخانه بود و ساماندهی دستفروشان، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از دیگر اقداماتی است که انجام شده است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید نیز ۱۱ شرکت تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند و مشکلات آن‌ها بررسی شد و ۹ تا احیا شده که در حال فعالیت هستند.

رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی شد

در ادامه مراسم دادستان شهرستان بروجرد، گودرز امرایی بیان کرد: دادستان یک وظیفه درون سازمانی دارد که سند تحول شاخص هایی را برای ما تعیین کرده است و نقشه راه و سیاست راه است و اجرای کامل همه شاخص ها مد نظر داریم و تحولی ایجاد خواهیم کرد تا رتبه برتری را کسب کنیم.

رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی شد

امرایی اضافه کرد: رضایتمندی مردم از اهداف ماست و همچنین احقاق حقوق عامه در دستور کار است که در مساجد و محلات حاضر خواهیم شد و از این راه می‌توان بخشی از مشکلات را حل کرد زیرا وحدت در کار و تعامل با دستگاه‌ها منجر به نتیجه می‌شود.

در حاشیه این مراسم امیررضا صارمی، رئیس دادگستری شهرستان بروجرد بیان کرد: شهرستان بروجرد از جمله شهرستان‌هایی است که دارای فرهنگی غنی است و همه به جایگاه این دستگاه واقف هستند و اهمیت دستگاه جایی است که در فصل ۱۱ قانون اساسی به وظایف این قوه پرداخته شده و آنچه موجب افتخار است اینکه رئیس دستگاه توسط رهبری انتخاب می‌شود.

رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی شد
 
وی اضافه کرد: در سند تحول دستگاه قضایی مطالبات مردم گنجانده شده که یکی بحث امنیت است زیرا خط قرمز ما امنیت مردم است و کسانی که با رفتار خود این امنیت رد مخدوش کنند مور برخورد قرار می‌گیرند.

رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی شد
 
صارمی تصریح کرد: احیای حقوق عامه و کسانی که به حقوق مردم ضرر برساند ورود خواهیم کرد زیرا حقوق مردم با هیچ چیز قابل معامله نیست. تسریع در رسیدگی‌ها مد نظر است و باتوجه به اینکه دادگاه صلح ایجاد شده کمبود نیرو داریم ولی در وظیفه خود کوتاهی نخواهیم کرد. 

رئیس جدید دادگستری بروجرد معرفی شد
رئیس دادگستری شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد:حفظ استقلال دستگاه قضایی را مدنظر داریم و می‌دانیم اگر بخواهیم در امورات مردم کار کنیم باید از همه دستگاه‌ها کمک گرفت و پیشگیری فقط مختص دستگاه قضایی نیست بلکه همه می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار