خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

باید هدایت‌های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم

همدان- امام جمعه بهار گفت: ما باید هدایت‌های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم و از مکر و حیله دشمن غافل نباشیم.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۰۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
باید هدایت‌های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در کلاس اخلاق کارکنان و سربازان سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: باید تلاش‌های ما در راستای برآوردن آنچه نیاز کنونی کشور ما است، باشد و در حال حاضر نیاز کنونی کشور دانشی است که توأم با ایمان باشد، دانشی که باعث عزت ملت و مملکت ما باشد.

وی افزود: ما نباید تماشاگر حوادثی که در دنیا و در کشور ما در حال اتفاق افتادن است، باشیم بلکه باید خود را در وسط معرکه حق علیه باطل قرار دهیم.

امام جمعه بهار گفت: خداوند متعال در قرآن ما را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید «قل سیروا فی الارض فالنظروا کیف بدأ الخلق» ببینید خداوند چگونه عالم را خلق کرده است.

وی ادامه داد: در هیچ کجای اسلام خداوند به کار فردی اشاره نکرده و اینکه ما فقط به فکر خود باشیم از نظر اسلام مذموم است؛ و همه دستورات اسلام جنبه اجتماعی دارد.

مصباح تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم هدف و جایگاه خود را بشناسیم باید به بزرگانی مثل شهید سیدحسن نصرالله و امثال شهید چمران تأسی کنیم که برای شهادت رقص‌کنان می‌رفتند و شهادت را پیروزی و رسیدن به محبوب می‌دانستند و از کشته شدن در راه خدا هراسی نداشتند.

وی ادامه داد: هدف دشمن از شهید کردن بزرگان مقاومت و تبلیغات سنگین رسانه‌ای علیه مقاومت ایجاد نا امیدی در بین صفوف مومنین است و اگر ما ناامید شویم یا سخنان دشمنان اسلام در راستای تضعیف نیروهای مجاهد انقلابی را باور کنیم در زمین دشمن بازی کرده‌ایم و در راستای تقویت دشمنان قدم برداشته‌ایم.

امام جمعه بهار گفت: ما باید هدایت‌های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم و از مکر و حیله دشمن غافل نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار