خبرهای داغ:

وحشت استکبار جهانی از قدرت بسیج/سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار جهانی است

وی با بیان اینکه امروز همه دشمنان خصوصاً آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی به وحشت افتادند قدرت بسیج است گفت: امروز که دست رژیم صهیونیستی را باز گذاشتند که هر غلطی می‌تواند انجام می‌دهد و کشورهای اروپایی مهر مرگ بر لبانشان زده‌اند دلیلش این است که می‌بینند جمهوری اسلامی همه جا را فتح می‌کند و سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۰۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در جمع فرماندهان انتخابیه ای حوزه‌های مقاومت بسیج استان با اشاره به اهمیت نقش بسیج اظهار داشت: این روزها بهتر از همیشه نقش و جایگاه بسیج را می‌توان ترسیم کرد در اقداماتی که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام و کشورهای محور مقاومت در منطقه انجام دادند امروز به اهمیت بسیج از هر روزی بیشتر پی می‌برید.

وی اضافه کرد: شاید روزی بسیج را در کانون جغرافیای جمهوری اسلامی تعریف می‌کردیم و بسیج تشکیل داده شد که از دستاوردهای انقلاب اسلامی داخل خاک کشور حفاظت کنیم.

 مهدوی عنوان کرد: هدف استکبار تنها انقلاب اسلامی نبوده است بلکه طبق آنچه در قرآن کریم آمده است هدف دشمن اسلام و تفکر پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام است که از صدر اسلام تاکنون همواره این جریان کفر و دشمنی یهودیان با امت اسلامی وجود داشته است و روز به روز به منصه ظهور می‌رسد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان خاطرنشان کرد: در جریان داعش در سوریه و عملیات نظامی که در عراق اتفاق افتاد عراق ارتش داشت ارتشی کارکشته، با تجربه، دارای جنگ‌های منظم کلاسیک و تجهیزات کامل که از ۴۰ کشور در جریان دفاع مقدس کمک گرفته بود و تجهیز شده بود.

وی با اشاره به اهمیت بسیج و کار بسیج در کشور عراق اظهار کرد: با حمله جریان داعش به عراق ارتش تا بن دندان مسلح که سال‌ها تجربه جنگ داشت و بزرگترین ژنرال‌ها و تکنسین‌های جنگی و دفاعی را در اختیار داشت در جریان حمله داعش کم آورد تا اینکه نیروهای مردمی مثل قارچ از زمین بلند شدند و حشدالشعبی تشکیل شد که همان نسخه بسیج است.

مهدوی متذکر شد: با وجود همه امکانات شاهد هستید آنچه باعث نجات عراق می‌شود بسیج است بسیجی که نسخه آن الگو از بسیج مستضعفین جمهوری اسلامی گرفته است.

وی ادامه داد: داعش بعد از عراق دیوانه وار به سوریه حمله کرد سردار سلیمانی وارد سوریه شد و نسخه نجات‌بخش را راه‌اندازی بسیج مردمی دانست که مورد موافقت قرار نگرفت تا اینکه در لحظات آخر که دشمن منطقه حاکمیتی سوریه را محاصره کرد و دولت سوریه به مرحله سقوط نزدیک شد شهید سلیمانی سلاح‌ها را بین مردم توزیع و مردم را سازماندهی کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: تا جریان مردمی وارد عمل شد صحنه نبرد تغییر کرد و باعث عقب نشینی دشمن شد با سازماندهی بیشتر مردم عملیات‌های پی در پی و پشت سر هم باعث درگیری‌ها و عقب نشینی کامل داعش از سوریه شد.

وی با بیان اینکه بعد از ایران نسخه بسیج باعث نجات عراق سوریه و جنوب لبنان شد گفت: امروز در یمن و کشورهای منطقه که بخش عمده‌ای از این‌ها را کشورهای محور مقاومت می‌دانیم فهمیدند که راهی جز تشکیل بسیج ندارند.

مهدوی تاکید کرد: بعد از اتکا به خداوند آنچه که می‌تواند باعث نجات انسان‌ها و کشورها شود و در برابر استکبار ایستادگی کند نسخه بسیج است حالا هر جایی به اسمی یاد می‌کنند و این پرچم امروز بر روی دوش ما گذاشته شده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در حوزه دفاعی و امنیتی افزود: اولین مسئله در همه کشورها امنیت است  اگر می‌خواهیم امنیت تامین شود راهی جز اینکه به بسیج مردمی تکیه کنیم و در این راستا برنامه‌ریزی کنیم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امروز همه دشمنان خصوصاً آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی به وحشت افتادند قدرت بسیج است گفت: امروز که دست رژیم صهیونیستی را باز گذاشتند که هر غلطی می‌تواند انجام می‌دهد و کشورهای اروپایی مهر مرگ بر لبانشان زده‌اند دلیلش این است که می‌بینند جمهوری اسلامی همه جا را فتح می‌کند.

مهدوی خاطرنشان کرد: سقوط رژیم صهیونیستی سرآغاز مرگ استکبار جهانی است و شما پاسداران بسترساز ظهور منجی عالم بشریت هستید که این برگرفته از روایات اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نشانی که بر سینه لباس پاسداران حک شده باید درصدد تحقق این آیه قرآن برآیید افزود: شما پرچمداران بسیج هستید در زمان و لباسی که قرار گرفته‌اید را قدر بدانید که نام شما در این دفتر به عنوان پرچمداران بسترساز ظهور حضرت مهدی( عج) نوشته شده است.

وی تصریح کرد: مرکزی که ریشه بسیج جهان اسلام در آن قرار گرفته و جایگاه‌هایی که به عنوان الگوی جهان اسلام مورد توجه همه مظلومین و آزادی‌خواهان قرار گرفته راندمان کاری و عملکردی را باید عوض  کند آیا ما توانسته‌ایم در جایگاه خودمان در تراز نظام و انقلاب کار کنیم؟ هدف و نگاه ما چیست؟

مهدوی در پایان گفت: در عرصه‌های مهم همچون کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی که جبهه‌ای گسترده رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام به راه انداخته است  کاری یک دست و منسجم به نفع جبهه مقاومت اسلامی را دنبال کنیم و روحیه دوران دفاع مقدس را برگردانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار