هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان شمالی معرفی شدند

جواد اسماعیل زاده مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی، اسامی هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۷۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی رضا صابری، علی روحی و مهدی کشمیری را اعضای هئیت داوران جشنواره تئاتر بسیج معرفی کرد و با اشاره به حضور دو داور مدعو از خراسان رضوی، گفت: پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان شمالی به دبیری محمد یحیی‌آبادی ۲۶ و ۲۷ مهرماه به صورت غیر متمرکز در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

جواد اسماعیل زاده، سوابق هنری هیئت داوران را بدین شرح توصیف کرد: استاد رضا صابری، هنرمند شناخته شده و صاحب نام صحنه تئاتر، نویسنده، کارگردان و دارای نشان درجه یک هنری معادل مدرک دکترا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ که افتخار حضور وی در هیئت داوران، اعتباری برای این جشنواره خواهد بود.

وی درباره علی روحی دیگر داور این جشنواره، بیان کرد: علی روحی بازیگر، کارگردان تئاتر، موسس خانه تئاتر خراسان رضوی، رئیس اسبق انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، دبیر و داور جشنواره متعدد تئاتر استانی، منطقه‌ای و سراسری است؛ که همراه دیگر داوران به کار حساس داوری می پردازد.

اسماعیل زاده  افزود: سید مهدی کشمیری دیگر داور این جشنواره که نویسنده، کارگردان، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری خراسان شمالی است؛ که می تواند با بهره گیری از تجربیات خود در حوزه تئاتر، کمک شایان توجهی در هیئت داوران باشد.

لازم به ذکر است؛ فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان شمالی با عنوان «سودای عشق» در اوایل مرداد سال جاری، به دبیری محمد یحیی‌آبادی و با محوریت نقش بسیج در عرصه های اجتماعی، سازندگی و موضوع آزاد، منتشر شده است. 

پس از داوری ۲۵ اثر رسیده به جشنواره، نتایج نهایی در اول آبان اعلام می شود و از برگزیدگان در بخش های تئاتر صحنه ای و خیابانی در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار