خبرهای داغ:
با حضور مسولین در بام ایران برگزار شد؛

هم اندیشی ویژه برگزاری باشکوه کنگره شهدای دانش آموز

جلسه هماهنگی و هم اندیشی مسئولان برای پشتیبانی از برگزاری باشکوهِ کنگره شهدای دانش آموز کشور و بزرگداشت «ظفر خالدی» شهید شاخص قشر دانش آموزی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۹۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این جلسه که مسئولان و مدیران ادارات کل  و سازمان های مختلف حضور داشتند، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و  خاطره شهدا و تأکید بر مشارکت همگانی در برگزاری کنگره گفت: شهدا هیچ نیازی به نام و نشان هایی که ما در این دنیا تعریف می کنیم ندارند؛ چون آنها در بقاء و جوار ذات الهی هم مقدس و هم ماندگار هستند.

سردار اکبری افزود: حضور ما در این برنامه ها شریک شدن در ثواب می باشد و پیرو بیانات مقام معظم رهبری، پاسداشت یاد و نام شهدا یک  کار جهادی است.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: دشمنان به دنبال هویت زدایی از جوانان و تبدیل  عشق به نظام وولایت و اسلام و شهدا به نفرت هستند؛ لذا باید با برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا، الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: یکی از اقشاری که دِین خود را نسبت به نظام و انقلاب در 8سال دفاع مقدس و در امتداد انقلاب ادا کردند، قشر عزیز و عظیم دانش آموز بوده است.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: قشر دانش آموز بیش از 36هزار شهید در کشور و بیش از 577 شهید دانش آموز در استان چهارمحال و بختیاری تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: برای تکریم و بزرگداشت مقام شهدای عزیز دانش آموز به توفیق الهی کنگره شهدای دانش آموز و بزرگداشت«شهید ظفر خالدی» کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس که بعنوان شهید شاخص کشور از سوی سازمان بسیج مستضعفین معرفی شده است ، روز 12 آبان ماه ساعت 9 صبح در مصلی شهر لردگان برگزار می شود.

نظری خاطرنشان کرد: این روز با ایام اعزام کاروان پیاده لردگان به جبهه های نبرد هشت سال دفاع مقدس  و همچنین روز لردگان و هفته استکبار ستیزی و هفته بسیج دانش آموزی تقارن دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه وظایف دستگاه های مختلف تعیین و پیرامون برنامه های برگزاری باشکوه کنگره شهدای دانش آموز و بزرگداشت شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشور در لردگان هم اندیشی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار