خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان:

بهره‌برداری از ۹ پروژه ورزشی استان لرستان با حضور وزیر ورزش

بهره‌برداری از ۹ پروژه ورزشی استان لرستان با حضور وزیر ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان ۹ پروژه عمرانی ورزشی لرستان به صورت ویدیو کنفرانس در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۰۴
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر آغاز و  تا دوم آبان با شعار «ایران قوی؛ ورزش قوی» ادامه دارد در هفته تربیت بدنی ۹ پروژه عمرانی و ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می شود. 

 وی ابراز داشت: هفت پروژه عمرانی طی هفته تربیت بدنی در لرستان آماده افتتاح است که سه پروژه از این تعداد در خرم‌آباد، ۲ پروژه در رومشکان، یک پروژه در دلفان، یک پروژه در ازنا و یک پروژه در بروجرد به بهره برداری می‌رسد.

 والی‌زاده مرادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج پروژه چمن مصنوعی در شهرستان‌های پلدختر، سلسله و دلفان افتتاح شد اظهار داشت: اولویت افتتاح طرح با شهرستان‌های محروم است تا به میانگین سرانه ورزشی مرکز استان برسند.

وی کلنگ زنی راه دسترسی از بام خرم‌آباد تا ورزشگاه شهدای لرستان به طول چهار کیلومتر و پیش‌بینی جاده سلامت در این مسیر با همکاری منابع طبیعی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی عنوان کرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: ۵۱ پروژه شامل ۳۷ پروژه استانی و ۱۴ پروژه ملی در لرستان در دست ساخت است و با تکمیل این پروژه‌ها ۱۰ سانتی متر به سرانه فضای ورزشی لرستان اضافه خواهد شد.

والی‌زاده مرادی اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی لرستان در حال حاضر ۶۶ سانتی‌متر است؛ یادآور شد: میانگین کشوری این سرانه ۸۱ سانتی‌متر است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۱ پروژه در سال مالی ۱۴۰۲ از محل منابع ملی و شرکت نفت با مساحت ۱۱ هزار متر مربع تأمین اعتبار شده است خاطر نشان کرد:  از این تعداد عملیات اجرایی هفت پروژه ظرف چند ماه اخیر آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط بیش از ۵۰ هیأت ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود که همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این برنامه ضروری است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار