خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح آبخیز تا جالیز:

حجم عمده طرح آبخیز تا جالیز در خوزستان است؛ اثر مثبت در مقابله با پدیده گرد و غبار و ریزگرد ها در خوزستان

سردار زهرایی با بیان اینکه این طرح در حوزه درختکاری و فضای سبز و کنترل گرد و غبار و ریز گرد موثر است گفت: حجم عمده «آبخیز تا جالیز» در خوزستان است که با این تفاهم نامه از مسئولیت های اجتماعی شرکت مناطق نفتخیز، منابع اعتباری آن تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۷۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح بیابان زدایی و آبخیز داری  «آبخیز تا جالیز» با همکاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، منابع طبیعی و بسیج سازندگی گفت: با انعقاد این تفاهم نامه ما شاهد این خواهیم بود که با مدیریت رواناب در خوزستان در زمینه آبخیزداری اتفاقات خوبی رخ دهد.

 

او با بیان اینکه این طرح می‌تواند، در حوزه درختکاری و فضای سبز و جلوگیری و گرد و غبار و ریز گرد موثر باشد، افزود: حجم عمده «آبخیز تا جالیز» در خوزستان است که با این تفاهم نامه از مسئولیت های اجتماعی شرکت مناطق نفتخیز، منابع اعتباری آن تامین می‌شود.

 

سرتیپ پاسدار زهرایی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و ناظر با نقشه و مشخصاتی که منابع طبیعی تعیین می‌کند، با ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج کنندگی مردم این طرح توسعه یابد و در نگهداشت آن نیز اهتمام ویژه داشته باشیم.

 

او اظهار امیدواری کرد که با فصل درختکاری که مدتی دیگر شروع می‌شود، بتوان نتایج آن را سال آینده مشاهده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار