خبرهای داغ:
سردار زهرایی در آیین افتتاح ۲۷ مدرسه و اختتامیه نوسازی و شاداب سازی ۲۵۷ مدرسه در طرح شهید عجمیان؛

بسیج سازندگی بازوی پرتوان دولت است

بسیج سازندگی به عنوان یک بازوی پرتوان در کمک به دولت معرفی شده وبا تاکیدی که ریاست جمهور دارد که از ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه ساخت مدارس در نقاط محروم استفاده شود ما آمادگی داریم تا در یک بازه زمانی مشخص و معقولی نوسازی مدارس را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۸۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) و نوسازی مدارس خوزستان گفت: امروزه بسیج سازندگی به عنوان یک بازوی پرتوان در کمک به دولت معرفی شده و اولین مطلبی که برای ما مهم هست، مسئله محوری است؛ یعنی حول مسائل مردم حرکت میکنیم؛ ابتدا مسائل مردم با دولت‌ها مطرح می‌شود سپس تفاهم نامه برای انجام کار صورت می‌گیرد.

 

او افزود: اولویت‌ها در حاشیه شهر است و آب شرب روستایی نیز اکنون در راس کارها قرار دارد. اجرای طرح‌های از آبخیز تا جالیز مسکن، مدرسه و خانه‌های بهداشت نیز انجام می‌شود.

 

سردار زهرایی اضافه کرد: استان خوزستان هم در طرح آبخیز تا جالیز و هم در جاده بین مزارع و گلزار شهدا خوب عمل کرده است.

 

او گفت: امروز ۲۷ مدرسه نیز در مناطق محروم و حاشیه شهر افتتاح شدند و بیش از ۲۵۷ مدرسه در طرح شهید عجمیان شاداب سازی شدند.

 

سردار زهرایی تاکید کرد که این الگو و نمونه ای از کارهای در حال انجام است ولی حجم‌ کار بسیار گسترده تر است که شاید نتوان همه آن را به تصویر کشید ولی در هر صورت وظیفه خود می‌دانیم تا در کنار نظام در حوزه محرومیت زدایی اقدام نماییم.

 

او یادآور شد: امیدوارم با دستوری که ریاست جمهور داده که از ظرفیت بسیج سازندگی در حوزه ساخت مدارس در نقاط محروم استفاده شود و ما آمادگی داریم تا در یک بازه زمانی مشخص و معقولی نوسازی مدارس را به سرانجام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار