خبرهای داغ:
گزارش یک بازدید از جنس پیشرفت و اقتدار؛

دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران، نمایش غرور و اقتدار ملی است

آذربایجانی گفت: حس غرور و اقتدار در این نمایشگاه بسیار محسوس است. یکی از نکات جالب اردو این بود که بازدید کنندگان موشک های پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاوک و RQ_170 آمریکایی و قلب رژیم صهیونیستی را در تل‌آویو و حیفا با عملیات های وعده صادق یک و دو هدف قرار داده بودند را از نزدیک مشاهده کردند.
کد خبر: ۹۶۳۶۲۹۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

قزوین_به گزارش بسیج، جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان سربازان و بسیجیان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب اردوی راهیان پیشرفت بازدید کردند.

سرگرد پاسدار مصطفی آذربایجانی فرمانده گردان توپخانه در تیپ ۸۲ در حاشیه این بازدید در گفتگو با بسیج بیان کرد: این اردوی یک روزه با حضور جمعی از رزمندگان، سربازان، بسیجیان و پیشکسوتان موسس گردان توپخانه تیپ ۸۲ با هدف انس و مودت بین پیشکسوتان و نسل جوان سپاه در جهت آشنایی بیشتر با صنعت هوافضا و دستاوردهای موشکی ایران عزیزمان برگزار شد.

 

وی گفت: نمایشگاه هوافضا از ۴ بخش موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی تشکیل شده است که هر یک از این بخش‌ها توسط راویان مجرب نیروی هوافضا تشریح شد و این دستاوردها برای بازدیدکنندگان از جذابیت خاصی برخوردار بود.

 

آذربایجانی در ادامه اظهار کرد: حس غرور و اقتدار در این نمایشگاه به شدت محسوس است. یکی از نکات جالب اردو این بود که بازدید کنندگان موشک های پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاوک و RQ_170 آمریکایی و قلب رژیم صهیونیستی را در تل‌آویو و حیفا با عملیت های وعده صادق یک و دو هدف قرار داده بودند را از نزدیک مشاهده کردند.

فرمانده توپخانه تیپ۸۲ در پایان خاطرنشان کرد: امروزه باید همه به ویژه نسل جوان و دانش آموزان از دستاوردها ی انقلاب اسلامی مطلع باشند و آنها را از نزدیک مشاهده نمایند که این مهم در بازدید از این گونه فضاها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار