رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ:

جهاد تبیین در حمایت از جبهه مقاومت، اثرگذار است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در اولین نشست شورای راهبری بانوان در ساوجبلاغ با تبیین محورهای عملیات فرهنگی آغاز نصرالله، گفت: جهاد تبیین بانوان در حمایت از این جبهه، اثرگذار است.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۲۷
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد عزیزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در اولین نشست شورای راهبری بانوان، که با حضور بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: ماموریت اصلی و اساسی همه ما این است که پرچم اسلام در قله های جهان اسلام برافراشته شود و هدف ما این است که این افق بزرگ را دنبال کنیم و صدای اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

وی به جهانی شدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) اهداف بزرگی داشت و باعث شد حرکت‌ او جهانی شود و این ارتباط و تمسک و خودسازی ایشان با خدا و اهل‌بیت(ع) هم باعث شد، هدف ایشان گسترش پیدا کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزیان در ادامه اظهار داشت: زحمات شما بانوان زمینه‌ساز ظهور و تحقق تمدن نوین اسلامی است و این تمدن در مقابل تمدن غرب، می‌جنگد تا هیمنه‌ی آن را بشکند و او را به زمین بزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه به موضوع جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق ۲ پرداخت و شهادت سید حسن نصرالله را آغاز یک مسیر و فرمان جهاد آن را از طرف امام جامعه مقام معظم رهبری دانست و از اعضای شورای راهبری بانوان خواست تا در جهت حمایت از جبهه مقاومت در عرصه جهاد تبیین بکوشند و در مقابل رسانه‌های دروغ‌پرداز معاند که تخصص‌شان فقط دلسرد کردن مردم و ایجاد جنگ روانی است، به جهاد تبیین بپردازند.

در ادامه اعضای بانوان شورای راهبری هر یک به بیان نکات و نظرات خود پرداختند و در جهت پیشبرد اهداف این شورا با تشکیل کارگروهای تخصصی مطالبی را ارائه کردند.

همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی از جمله، کارگروه‌های خانواده و جمعیت، دختران جوان، فرق و مذاهب، مبلغان و امور قرآنی، هنر و رسانه، هیئات مذهبی و تشکل‌ها، حجاب و عفاف و گروه‌های مردمی در این نشست صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار