خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

نقش بسیج تسهیل‌کنندگی است/ضرورت پای کار کشیدن دستگاه‌ها برای رفع معضلات اجتماعی

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: نقش بسیج تسهیل‌کنندگی است و بسیج برای رفع مشکلات جامعه باید مشارکت دستگاه‌ها را وارد عمل کند.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۴۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی در جلسه قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با موضوع نقش آفرینی بانوان در بسیج اقشار و کارگروه تربیتی مادر و کودک برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر نسخه‌ای که می‌تواند مشکلات منطقه را حل کند بسیج است به طوری که برای پایان دادن به شرایط جنگی در منطقه باید بسیج جهان اسلام ورود پیدا کند.

وی افزود: در شرایطی که در آن هستیم انتظار می‌رود اگر در حوزه‌ای ضعف وجود دارد آن را تحلیل کنیم، در کنار مردم باشیم و برنامه‌های پیش‌بینی شده را اجرایی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: توان دفاعی محاسبات دشمن را تغییر می‌دهد.

مهدوی تصریح کرد: گفتگوی تمدن‌ها را نفی نمی‌کنیم اما توان دفاعی کشور نباید تضعیف شود چراکه توان دفاعی محاسبات دشمن را تغییر می‌دهد.

وی مشکل دشمن را وجود تفکر ناب اسلام دانست و ادامه داد: پاسداران بسترساز حرکت سربازان مدافع امام عصر(عج) هستند و علاوه بر خود باید جامعه را برای ظهور آماده کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: حلاّل همه مشکل‌ها در همه صحنه‌ها بسیج بوده و با پشتوانه بسیج مردمی می‌توان علیه دشمن و آسیب‌ها مقابله کرد.

مهدوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، امید جهان اسلام در شرایط امروز منطقه است، گفت: ادعای اسلام داشتن ساده است باید در عمل پشتیبان اسلام و جبهه مقاومت بود، امروز ما با یک جهانی از تزویر و نیرنگ روبرو هستیم و همه سازمان‌های بین‌المللی در حمایت از حقوق بشر دروغی بیش نیستند.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز باید حضور مردم در صحنه را گرم نگه داریم و باید بپذیریم که یا دشمن بر ما مستولی شود یا ما باید علیه دشمن مقابله کنیم که خط مقدم این مقابله بسیج است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی بر مردم‌داری و مردم‌یاری بسیج تاکید کرد و گفت: کار بسیج برای اسلام و انقلاب است و در این راه نباید از تهدیدها و توهین‌ها دلسرد شد. 

مهدوی احصاء آسیب‌ها و تهدیدها در جامعه هدف اقشار مختلف بسیج را ضروری دانست و اذعان داشت: باید برای این آسیب‌ها برنامه‌ریزی کرد تا به مرور زمان کاهش یابند.

 

وی ادامه داد: نقش بسیج تسهیل‌کنندگی است و بسیج برای رفع مشکلات جامعه باید مشارکت دستگاه‌ها را وارد عمل کند.

فرمانده انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج باید محور باشد تا دستگاه‌ها پای کار بیایند و برای حل مشکلات قدم بردارند.

مهدوی با اشاره بر نقش همه ی اقشار در پیشبرندگی انقلاب گفت: داشتن جامعه‌ای با نشاط و سالم نیازمند سیاست گذاری و توجه بیشتر به نیازهای مردم است.

وی با اشاره به سهمیه نیروی انسانی در اقشار بسیج خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود حوزه‌های مختلف بسیج از هم اکنون برای سال آینده در تعامل با کشور مشکلات استان را  مطرح مطالبه و پیگیری و برنامه های نو تدوین کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان نیز در این جلسه به تحلیل نقش بانوان در اقشار ، جذب و سازماندهی پرداخت و بر لزوم بکارگیری ظرفیت عظیم بانوان متعهد و متخصص در اقشار مختلف تاکید کرد.

بصیری پور بر لزوم توجه به خانواده ها ، کاهش آسیب های اجتماعی متوجه کودکان و هم افزایی دستگاه ها و اقشار در تحقق سبک زندگی فاطمی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار