خبرهای داغ:

آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به 62 روستا در آذربایجان شرقی

تبریز- بعد از ظهر امروز آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به 62 روستای مورد هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستای باشکند از توابع شهرستان بستان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۴۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه بستان آباد در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره 151 شهید بستان آباد، باد کردن روستاها را از واجبات عنوان کرد.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به اقدام آقای ابراهیمی به عنوان خیّر آبرسان، گفت: انسانی که مومن است و عمل صالح و ایمان دارد، جهاد با مال و حان، زندگی دایمی خواهد کرد و باقیات و صالحاتش دایمی است.

آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به 62 روستا در آذربایجان شرقی

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز در این آیین گفت: مجموعه سپاه به عنوان مولد در حوزه محرومیت زدایی نقش خود را با تلاش های شبانه روزی انجام می دهد و تمام قدر در خدمت مردم انقلابی هستیم

سید مهدی حسینی افزود: در حوادث، سپاه جزو اولین هاست و پس از اتمام ماموریت از آخرین نهادهایی است که منطقه را ترک می کند.

وی ادامه داد: حس مردم داری و مردم دوستی سپاه باعث و علت انجام کارها و عمل های عامه پسند و خدادوستانه است و ما در همواره در خدمت رسانی نقش خود را ادامه خواهیم داد.

حسینی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی، موضوع زیرساخت و پیشرفت رو از سال 95 شروع کرده و در سال جاری و سنوات آتی هم موضوع پیشرفت و آبادانی را در اولویت کارهایمان قرار داده آیم و این وظیفه ذاتی قرارگاه است.

آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به 62 روستا در آذربایجان شرقی

اکبر ابراهیمی؛ خیر آبرسان هم با بیان اینکه جان و مال ما امانت از خداست، گفت: من بدهکار مردم هستم و مردم طلبکارند و دست مردم را می بوسم.

وی افزود: بانی این کار خیر بعد از خدا شهید مالک رحمتی شهید خدمت بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار