پیام تبریک سپاه انصارالمهدی(عج) به مناسبت انتصاب امام جمعه زنجان

زنجان-روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور پیامی، انتصاب نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه این استان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۵۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰

پیام تبریک سپاه انصارالمهدی(عج) به مناسبت انتصاب امام جمعه زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن این پیام به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انتصاب شایسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی بعنوان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان که با درایت و حسن انتخاب رهبر حکیم انقلاب،حضرت ایه الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی)  انجام شده است، را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

رجاء واثق داریم  به فضل الهی حضور ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در دیار شور وشعور حسینی، منشأ خیر و برکات فراوان برای مردم ولایتمدار و تحولات فرهنگی و تعالی معنوی همه جانبه استان خواهد شد.

 بدین وسیله اعلام می نماییم پاسداران غیور و بسیجیان و سربازان سلحشور  سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با تمام  توان و ظرفیت برای به انجام رساندن این ماموریت سترگ و تحقق منویات و مطالبات امام خامنه ای عزیز ، در خدمت نماینده معظم له در استان خواهند بود.

در پایان توفیق روز افزون  را از خداوند متعال برای نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  در سایه توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت رهبر معظّم انقلاب اسلامی  آرزومندیم.
 
با تقدیم احترام 
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار