مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فهرج‌:

مشاوره شغلی برای کسب و کارهای نوپا بسیار حیاتی است

منصوری گفت: مشاوره شغلی برای کسب و کارهای نوپا بسیار حیاتی است و می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و موفقیت آن‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۰۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام بهزاد منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فهرج‌ در جلسه توجیهی و اشتغالزایی که توسط بسیج سازندگی برگزار شده بود ضمن بیان اهمیت مشاوره شغلی در کنار کسب و کارها افزود: مشاوره شغلی برای کسب و کارهای نوپا بسیار حیاتی است و می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و موفقیت آن‌ها داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج ضمن بیان اثرات و نتایج وجود مشاوره شغلی در کسب و کارها تصریح کرد: یکی از آن نتایج دسترسی به تجربه و دانش تخصصی مشاوران با سال‌ها تجربه در حوزه‌های مختلف کسب و کار، می‌توانند نکات و راهنمایی‌های ارزشمندی ارائه دهند که به کارآفرینان کمک می‌کند تا از اشتباهات رایج جلوگیری کنند و بهترین تصمیمات را بگیرند.

 

وی با بیان دومین نتیجه حضور مشاور در کنار کسب و کارها اظهار کرد:مشاوران می‌توانند به کسب و کارهای نوپا کمک کنند تا نیازهای نادیده‌گرفته شده یا به‌درستی شناخته‌شده بازار را شناسایی کرده و راهکارهایی برای برطرف کردن این نیازها ارائه دهند

منصوری در ادامه بیان نتایج حضور مشاور  گفت: مشاوران می‌توانند کسب و کارهای نوپا را با ابزارهای مدرن از جمله فضای مجازی مناسب آشنا کنند که می‌تواند به بهبود عملکرد و تسریع در رسیدن به اهداف کمک کند.

منصوری افزود : لذا این موضوع بسیار اهمیت دارد که بسیج سازندگی در کنار وام های اشتغالزایی که ارائه می دهد،مشاور شغلی را برای کارآفرینان فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار