خبرهای داغ:
در یک اقدام تحسین برانگیز؛

بانوی بسیجی لرستانی با اهدای حلقه طلای ازدواجش به میدان حمایت از جبهه مقاومت آمد

بانوی بسیجی لرستانی با اهدای حلقه طلای ازدواجش به میدان حمایت از جبهه مقاومت آمد
بانوی بسیجی لرستانی در راستای اطاعت از فرمان رهبری در یک اقدام تحسین برانگیز حلقه‌ی نامزدی خود را به جبهه مقاومت اهدا کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۱۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، زنان ایرانی در نقاط مختلف کشور از جمله قشر های هستند که طی روزهای اخیر در راستای پویش ملی ایران همدل حجم قابل‌ توجهی از طلا و جواهرات خود را برای کمک به مردم لبنان اهدا کردند و نام خود را در زمره «تنفقوا ممّا تحبون» ثبت کردند.؛ جلوه‌های ناب و کم نظیر پیوستن آنان به این پویش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته‌است.

بانوی بسیجی لرستانی با اهدای حلقه طلای ازدواجش به میدان حمایت از جبهه مقاومت آمد

مقام معظم رهبری  در پیامی درباره قضایای اخیر لبنان تأکید کردند که بر همه‌ مسلمانان فرض است با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب، ظالم و خبیث صهیونیستی آنها را یاری کنند.

حاج حسین یکتا، از رزمندگان و راویان دفاع مقدس در مراسم همدلی طلایی بانوان با مردم لبنان و جبهه مقاومت در فاطمیه بزرگ تهران گفت: ظاهرش این است که یک گردنبند به مردم لبنان هدیه دادید، اما در واقع دارید گردن دشمن را می‌شکنید. در ظاهر دستبند می‌دهید، اما در حقیقت دارید دستی می‌گیرید. ظاهرش این است که یک جفت گوشواره می‌دهید اما در واقع دارید کاری می‌کنید که حرامی نیاید و گوشواره از گوش دخترکی باز کند. ظاهراً انگشتر دادید اما انگشتت رو بالا آوردی که بگی ما آماده ایم.

حاج حسین یکتا ادامه می‌دهد: امروز هر حرکتی برای اطاعت از فرمان رهبری در حمایت از مردمان لبنان و جبهه مقاومت، تیری است به قلب دشمن که جگر رزمندگان را خنک می‌کند.
 منِ جبهه‌ دیده، شاهد بودم آن طلاهای اهدایی بانوان پشت جبهه،  خیلی ها در زمان جنگ هم آمدند طلا دادند. 


امام خمینی (ره) فرمودند نبرد با صدام، فتح بیت المقدس را در پیش دارد، حضرت آقا هم فرمودند که ما به ظهور آقا امام زمان (عج) نزدیک شده‌ایم، شما جوانان خودتان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنید. انشاالله این دختران و بانوان اسلامی در نگاه و نظر حضرت ولی امر (عج) باشند.

بانوی بسیجی لرستانی با اهدای حلقه طلای ازدواجش به میدان حمایت از جبهه مقاومت آمد

حلقه‌ی نامزدی سال هاست که به‌عنوان بخشی از سنت‌های عروسی رد و بدل می‌شود و از اهمیت خاصی هم برخوردار است یک بانوی بسیجی بروجردی نشان ارزشمند زندگیش  به جبهه مقاومت اهدا کرد و با این اقدام تحسین برانگیز حمایت   خود را از جبهه مقاومت اعلام کرد در این  راستا با این بانوی عزیز به گفتگو نشستیم. 

این بانوی بروجردی که خواست اسمش برده نشود در گفتگو با خبرگزاری بسیج لرستان اظهار داشت: من کاری جز اطاعت از فرمان حضرت آقا و لبیک به کلام ایشان که فرمودند فرضی واجب است نکردم و بیشتر از اینکه این حلقه که یادگار من است برایم جنبه‌ی مادی داشته باشد، جنبه‌ی بسیاربالای معنوی داشت.

وی حلقه نامزدیش را جلوه های خاطره زندگیش دانست و افزود:  این حلقه‌ با همه‌ی خاطرات و ارزش هایی که برایم داشت  به جبهه  مقاومت  اهدا  کردم  و این حلقه در مقابل فداکاری رزمندگان حزب‌الله که در خط مقدم جبهه مقاومت جهاد می‌کنند، خیلی کوچک و ناقابل است.و این کوچکترین اقدامی است که من انجام دادم. 

این بانوی بسیجی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ایران و عراق هم بسیاری از بانوان ایرانی از داشته های خود گذشتند و به رزمندگان خط مقدم طلای های خود را برای کمک  به جبهه اهدا می کردند و امیدوارم با حمایت بانوان مسلمان از مردم لبنان هر چه زودتر جبهه مقاومت پیروز نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی باشد.


خبرنگار: زهرا سلیمانی 


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار