خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره محصولات كشاورزي و صنايع تبديلي شهرستان آذرشهر در تبریز

تبریز- جشنواره محصولات كشاورزي و صنايع تبديلي شهرستان آذرشهر از 25 تا 27 مهر ماه 1403 در تبريز، خيابان ارتش، جنب اداره كل پست، پارك باغشمال، سالن شماره 3 در حال برگزار است.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۲۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین آغاز به کار این جشنواره گفت: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و صنایع تیدیلی آذرشهر با هدف برندسازی این‌محصولات درکنار جشنواره انجام می شود.

شهرام شفیعی در حاشیه جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری جشنواره‌های محصولات کشاورزی در سطح استان آذربایجان شرقی شناساندن این محصولات است.

وی ادامه داد: جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی آذرشهر، امسال به دلیل اهمیت موضوع در کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

شفیعی افزود: شهرستان آذرشهر این ظرفیت را دارد که برندهای گوناگونی داشته باشد و در حوزه خشکبار، بسته بندی و سایر محصولات اعم از سیر، نخودچی و  لپه به عنوان شاخص شناخته شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در کنار این جشنواره نیز نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی برگزار می شود. امیدواریم در سالهای آتی نیز بتوانیم این نمایشگاه ها را در سطح استانی برگزار کنیم. در حوزه صنایع تبدیلی برندهای خوبی در شهرستان آذرشهر وجود دارد که این نمایشگاه ها این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم به مردم عرضه شود.

 جشنواره محصولات كشاورزي و صنايع تبديلي شهرستان آذرشهر از 25 تا 27 مهر ماه 1403 در تبريز، خيابان ارتش، جنب اداره كل پست، پارك باغشمال، سالن شماره 3 برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۳ از این ‌نمایشگاه بازدید کنند.

برگزاری جشنواره محصولات كشاورزي و صنايع تبديلي شهرستان آذرشهر در تبریز

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نیز در این آیین به پیگیری احداث یک مجموعه شهرک صنعتی خشکبار در شان منطقه آذرشهر تاکید کرد.

علیرضا نوین با بیان این‌که آذرشهر، دلیرمردان بزرگ و مردمی دلسوز و فعال را در خوی جای داده است اظهار کرد: آذرشهر در یک چهارراه استراژیک و مهمی قرار گرفته و ظرفیت‌های مهمی در فراورده های کشاورزی است. این شهرستان پایتخت سیر کشور است. همچنین وجود ۷۰۰ کارخانه در شهرک شهید سلیمی، مناطق گردشگری، آب‌های معدنی و سنگ معدن از دیگر ظرفیت های این شهرستان است. 

وی با اشاره به مسیر ریلی ایستگاه تبریز تا دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: مطالعات احداث مسیر ریلی از دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان تا شهر گوگان آذرشهر نیز انجام شده تا بتوانیم این خط ریلی را تا جای ممکن ادامه دهیم.

نوین  افزود: حضور دکتر نوری در وزارت جهادکشاورزی یک فرصت است که باید غنیمت شمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار