خبرهای داغ:
به مناسبت روز تربیت بدنی و در حمایت از مادران غزه؛

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی "مادر و دختر" در شهر مهرگان برگزار شد

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی مادر و دختر در شهر مهرگان برگزار شد
همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش، جشنواره فرهنگی، ورزشی مادر و دختر، ۲۶ مهر ماه در سالن ورزشی چند منظوره شهر مهرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۵۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی

قزوین _ به گزارش بسیج،همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش، جشنواره فرهنگی، ورزشی مادر و دختر، ۲۶ مهر ماه در سالن ورزشی چند منظوره شهر مهرگان برگزار شد. این مسابقه در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه و همدردی با مادران مقاومت و همچنین در راستای فراگیر شدن ورزش همگانی بین مردم به همت ورزش‌های همگانی شهر مهرگان، هسته ورزشی بانوان، شهرداری و پایگاه بسیج خواهران برگزار شد.

 

در این همایش قاسمی، نایب رئیس هیئت همگانی بانوان شهر مهرگان، ضمن تشکر از حضور پرشور بانوان مهرگان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه ورزش و تقویت روحیه ورزش و تحرک در خانواده‌ها و همچنین انجام دادن کار فرهنگی در راستای حمایت از مادران غزه و لبنان می‌باشد.

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی

 در ادامه نیز فرمانده پایگاه بسیج خواهران بنت الهدی صدر نیز بیان کرد: این مسابقه ویژه دختران به همراه مادرانشان است که با اجرای مسابقاتی با هم به رقابت می‌پردازند و هدف از برگزاری این همایش حمایت از مادران غزه، نهادینه سازی اخلاق ورزشی و ایجاد صمیمیت بین مادران و دختران است.

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی

فرمانده بسیج خواهران شهر مهرگان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع بیان کرد: این اقدام نابخردانه صهیونیست‌ها باعث شعله ور شدن مقاومت اسلامی در کل منطقه و کوتاه شدن مسیر فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی می‌شود.

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی

لازم به ذکر است که این جشنواره ورزشی با استقبال پرشور بانوان شهر مهرگان برگزار شد و در پایان به تیم‌های برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی

همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار