خبرهای داغ:

از اجرای طرح سفیران مهر تا برپایی حلقه های آموزشی در سرخه

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از اجرای طرح سفیران مهر و برگزاری حلقه های آموزشی صالحین در این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۵۱۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، طرح سفیران مهر باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باحضور تیم های خواهران از پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار می شود.

فاطمه اسیری عضو تیم سفیران مهر پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: تیم سفیران مهر بطور مداوم باحضور در سطح شهر، خیابان ها و پارک در جهت دعوت به حجاب و تذکر لسانی اقدام می کنند.

او افزود: همزمان با سالروز ارتحال حضرت معصومه (س) ضمن فضاسازی پایگاه، مراسم رحلت حضرت همراه با سخنرانی، مداحی و تلاوت قرآن در حلقه شهید قربانعلی یعقوبی برگزار و آماده سازی پذیرایی توسط گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

عضو شورای این پایگاه مقاومت با اشاره به برپایی مداوم کلاس های آموزشی در پایگاه ادامه داد: جلسه نهم کلاس قرآن در رده‌ سنی ۶ تا ۱۳ سال و نهمین جلسه کلاس زبان انگلیسی کودکان با آموزش نوشتن و تلفظ حروف و کلمات برگزار شد.

اسیری اضافه کرد: بازی های فکری، تحرکی و مسابقه با هدف تقویت جسم و ذهن و درجهت هماهنگی بین دست و پا و چشم و تعادل، تحرک و نشاط با استقبال خوبی در حلقه شهید مهدوی نژاد انجام شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب قلیچی مسوول تعلیم و تربی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از مجمع سرگروه ها پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه سرکشی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار