خبرهای داغ:

از برپایی مراسم بزرگداشت جبهه مقاومت تا دوره عادی به فعال در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از برپایی مراسم گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان همراه با ختم صلوات ویژه خواهران خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۵۲۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان مراسم ختم قرآن به همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت عضو شورای این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باهدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت فضاسازی پایگاه و آماده سازی حلوا جهت پذیرایی از سوگواران به همت جهادگران بسیجی در مسجد شهید بهشتی روستا انجام شد.

او افزود: همچنین ختم چهارده هزار صلوات همراه با تلاوت قرآن و حدیث کسا به روح‌ملکوتی این شهدا توسط حلقه شهید سعید سعیدی اهدا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: همچنین به همین مناسبت کتاب زبور مقاومت جه مطالعه و روشنگری بسیجیان معرفی و کلاس آموزش سواد رسانه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن معینیان برگزار شد.

شهادت با اشاره به برپایی مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در روستا گفت: این مراسم با نشست روشنگری و جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نجم و مداحی مهدی سعدی تشکیل شد.

او با اشاره به برپایی دوره آموزشی عادی به فعال ویژه خواهران بسیجی در روستا گفت: کلاس آموزش امداد و نجات با موضوع خودامدادی و دگرامدادی، ایمنی واقدامات تأمینی، آشنایی با بسیج و مقررات نیروی انسانی، احکام و انقلاب اسلامی، سلاح شناسی و آموزش باز و بست سلاح تشکیل شد.    

ارسال نظرات
آخرین اخبار