خبرهای داغ:

نماینده مجلس: پیگیری مطالبه جدی مردم حمیدیه برای رفع مشکلات در اولویت قرار دارد

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی مشکلات جدی مردم حمیدیه و اقشار مختلف این شهرستان مطالبه به‌حق و پیگیری و رفع تمامی کمبودها و نیازهای این مردم، در اولویت کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۶۳۶۵۵۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴

سید محسن موسوی زاده روز پنجشنبه در جمع مطالبه‌گران، اعضای شورای اسلامی، جمعی از مردم و فعالان اجتماعی، نخبگان، فرهنگیان، اساتید، جامعه ورزش، بازاریان و اصناف مختلف شهرستان حمیدیه، اظهار کرد: همواره رسالت اصلی ما بررسی، شناسایی و رفع مشکلات و معضلات شهرهای حوزه انتخابیه و همچنین انتقال مطالبات جدی و به حق مردم به مجلس و سایر مسئولان است.

وی افزود: در ماه های اخیر بازدیدهای متعددی از مناطق مختلف داشته و مطالبات مهم مردم را بر اساس اولویت برای ارائه در مجلس و رفع مشکلات، جمع‌آوری کرده ایم.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیگیری مستمر مشکلات مناطق تا حصول نتیجه نهایی را وظیفه خود می دانیم و مدیران شهرستانی و استانی نیز در این مسیر نیاز است با تمام توان پای کار مردم باشند.

این نشست به میزبانی و دعوت اعضای تشکل مردمی مطالبه گران شهرستان حمیدیه برگزار شد، موضوعات مختلف شهرستان به صورت تخصصی بررسی و پیگیری مشکلات موجود از طریق مجلس شورای اسلامی ، از نماینده اهواز،باوی، حمیدیه و کارون مطالبه شد.

مشکلات احداث بیمارستان، بهداشت و درمان، اشتغال جوانان، تأسیس دانشگاه، حق آبه کشاورزی و همچنین آب شرب طرح الغدیر، حمایت از مدیران بومی، استقرار بانک رفاه، بانک مسکن و کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی، پرداخت فوری وام های ازدواج و فرزند آوری، سهمیه آرد نانوایان، استقرار ادارات، مطالبات گندمکاران سوخت و کود شیمیایی جهت کشت زمستانه، پیگیری و گرفتن کد 115 و استقرار آن در حمیدیه، اضافه کردن آمبولانس به ناوگان بهداشت و درمان و غیره ، در این نشست از سوی نماینده مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار