خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

سپاه و روحانیت یک روح در دو بدن هستند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سپاه و روحانیت همچون یک روح در دو بدن و در یک سنگر هستند.
کد خبر: ۹۶۳۶۶۹۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
سپاه و روحانیت یک روح در دو بدن هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شهرستان نهاوند با اشاره به نقش بزرگ روحانیت به خصوص زمان مشروطه و بعد از آن حضور امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) نظام ایران را از یک نظام پادشاهی به انقلاب اسلامی تبدیل کرد که در این ۴۶ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است و با رهبری پیام گونه مقام معظم رهبری در حال ادامه است.

وی گفت: وقتی آمریکا و دست نشانده‌های آنان برخلاف قوانین بین‌المللی سپاه را داخل لیست تروریست‌ها می‌برند نشان دهنده این است که سپاه و روحانیون و بسیج خار چشم آنان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه سپاه و روحانیت همچون یک روح در دو بدن و در یک سنگر هستند، بیان کرد: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر و ریل‌گذاری ۴۰ سال دوم انقلاب را مشخص کرد و هدف نهایی خط را به ما نشان دادند و فرمودند ما برای ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی جوان و مدیران انقلابی می‌خواهیم، یعنی باید مدیران در تراز انقلاب تربیت و تحویل جامعه بدهیم.

وی افزود: راهبرد دوم پیش برندگی بسیج و تحقق عرصه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم انقلاب است که این ماموریت به بسیج واگذار شده است.

مختاری گفت: ماموریت‌های هفتگانه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی روابط خارجی، مرزبندی با دشمنان، سبک زندگی و استقلال آزادی است که این هفت راهبرد در بیانیه گام دوم انقلاب آمده‌اند و به بسیج واگذار شده است.

وی تصریح کرد: راهبرد سوم گسترش گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع و اهمیت و ماموریت چهارم تعالی تقویت بعد از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: یکی از کارهایی که در دل راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب مشخص شده، راه‌اندازی محله‌های اسلامی است، که در این محله‌ها روحانی و مسجد باید فعال باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از خانواده های روحانیون گفت: رمز موفقیت ما این است که روحانیان عزیز در کنار ما بودند و اگر حمایت خانواده‌های آنان نبود این کمک‌های روحانیون به خوبی انجام نمی‌شد و از این خانواده‌ها کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار