خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

چنانچه مکان تربیت و تحصیل دانش‌آموزان با قرآن، محبت اهل بیت علیهم السلام و مساجد مانوس باشد، حتما عزت و‌ سربلندی را در پی خواهد داشت

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه چنانچه مکان تربیت و تحصیل دانش‌آموزان با قرآن، محبت اهل بیت علیهم السلام و مساجد مانوس باشد، حتما عزت و‌ سربلندی را در پی خواهد داشت، گفت: امیدواریم صحنه‌های پیروزی و ظفرمندی دانش آموزان ایرانی را در المپیادهای علمی جهانی همواره نظاره گر باشیم.
کد خبر: ۹۶۳۶۷۹۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز شنبه (28 مهر) طی سخنانی در افتتاح جشنواره «طلوع نسل خورشید» (اولین جشنواره طرح های تربیتی سازمان بسیج دانش آموزی) اظهار کرد: چنانچه افراد براساس هدایت هادیان حرکت کنند، هیچگاه در مسیری که قدم برمی‌دارند دچارمشکل نخواهند شد. 

وی افزود: خداوند را شاکریم که در زمان غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) تحت رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، در حال طی مسیر هستیم و بدین ترتیب هیچکس در طی طریق دچار مشکلی نمی شود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: کسانیکه در این مسیر می‌توانند بیشترین تلاش را داشته باشند برای اینکه جامعه را بسازند، قشر فرهنگی جامعه  اعم از معلم و دانش آموز، استاد و دانشجو هستند، اگر این قشر در جامعه درست حرکت کند و تربیت شود آن جامعه سالم می‌ماند، رشد جامعه به رشد تحصیلگران جامعه است؛ به فضل الهی این اتفاق مبارک در حال رقم خوردن است و زمینه ظهور با درست عمل کردن این قشرعظیم، رقم می خورد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه پیامبران الهی به این دنیا آمدند تا عدالت را بگسترانند، عنوان کرد: پیامبران آمدند تا انسانها به سوی رشد و تعالی حرکت کنند و اصل  آمدن پیامبران برای هدایت جامعه است؛ پیامبران الهی تمام تلاش‌شان را کردند تا  استعدادهای مردم شناخته شود و براساس رشد و تعالی استعدادها، هدایت را به جامعه ارزانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله این اتفاق در طول تاریخ اسلام رخ داده است و امروز تلالو آن همین عزت و سربلندی جامعه اسلامی است. تربیت در جامعه اسلامی ما بحمدالله پایه های اساسی دارد. اگر مجموعه هایی درست عمل کنند آن جامعه بهترین جامعه خواهد بود. متاسفانه برخی دنبال بیگانگان رفتند، آنها با ارائه سند 2030 دنبال گمراهی نسل جوان ما بودند و برای به تباهی کشاندن جامعه قصد داشتند که روی این قشر مهم سرمایه گذاری کنند که راه بجایی نبردند و توطئه هایشان نقش برآب شد. 

وی افزود: استاد مطهری تاکید داشتند اگر در جامعه ای خانواده ها، معلمان و اساتید، روحانیت و حاکمان آن خوب عمل کنند، این جامعه به غایت خوب رشد خواهد کرد و دانشجویان و محصلان آن جامعه جزو بهترین قشرها خواهند بود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی گفت: رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان انجام سه مولفه تحصیل، ورزش و تهذیب را تاکید کرده اند، بدین معناکه سلامت جسم باید در کنار تهذیب و تحصیل وجود داشته باشد؛ جوامع غربی به مقوله تهذیب توجه چندانی ندارند، اما هدایت دینی و قرآنی این سه عامل را در کنار هم مورد تاکید قرار می دهد.

وی گفت: ان‌شاءالله بسیج دانش آموزی پرچمدارعزت و سربلندی دانش آموز ایرانی باشد؛ هرکجا دانش‌آموز ایرانی را مشاهده می‌کنیم در موضوع تحصیل عزتمند باشند. موفقیت دانش آموزان ایرانی در المپیادهای علمی جهانی، همه را خوشحال می کند و این در سایه تربیت جامعه است؛ تحصیل در مدارسی که با دین و اسلام اداره می شود. 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی گفت:  امیدواریم صحنه‌های پیروزی و ظفرمندی دانش آموزان ایرانی را در المپیادهای علمی جهانی همواره نظاره گر باشیم.

وی تاکید کرد: چنانچه مکان تربیت و تحصیل دانش‌آموزان با قرآن، محبت اهل بیت علیهم السلام و مساجد مانوس باشد، حتما عزت و‌ سربلندی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به شهادت مجاهد راه حق، شهید یحیی سنوار گفت: غاصبان سرزمین وحی تصور کردند اگر علمدار را مورد هدف قرار دهند، این علم‌ روی زمین می ماند در صورتی که اگر یک نفر را از سر راه بردارند، دیگران این علم را با عزت و سربلندی برافراشته می کنند؛ مکتب اسلامی  همواره در طول تاریخ عزت و سربلندی را به ملت اسلامی هدیه کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله همچنان شاهد رشد و تعالی حماس در کنار حزب الله و دیگر ارکان جبهه مقاومت خواهیم بود؛ همچنین امیدواریم به فضل الهی به زودی شاهد محو و نابودی رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی و نابودی جبهه کفر باشیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار