خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

یحیی السنوار مغز متفکر جبهه مقاومت بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: یحیی السنوار مغز متفکر جبهه مقاومت بود و توانست عملیات طوفان الاقصی را به نحو احسن طراحی و اجرا کند.
کد خبر: ۹۶۳۶۸۹۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
یحیی السنوار مغز متفکر جبهه مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه اخوت سربازان سپاه انصار الحسین(ع)ضمن تبریک و تسلیت شهادت یحیی السنوار اظهار کرد: اولین ویژگی متقین ایمان و اعتقاد به غیب است که خداوند متعال در آیات اولیه سوره بقره به آن اشاره دارد.

وی ایمان به آخرت و اعتقاد به وجود بهشت و جهنم را در زمره اعتقاد به غیب دانست و افزود: متأسفانه با تغییر سبک زندگی امروز، اعتقاد به غیب ضعیف شده است تا جایی که برخی وجود جهان آخرت را انکار می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به منظومه فکری امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) عالم را محضر خدا می‌دانستند و می‌فرمود در محضر خدا معصیت نکنید.

وی عنوان کرد: اگر روز قیامتی وجود نداشت بسیاری از ظلم‌هایی که در این دنیا انجام می‌شود بدون پاسخ می‌ماند و این با حکمت و عدالت خداوند منافات دارد.

نجاری گفت: طبق آیات قرآن کریم خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) و مومنین ناظر به اعمال ما هستند که منظور از مؤمنين همان اهل بیت صمت و طهارت(ع) است.

وی اظهار کرد: طبق روایات، اعمال ما در روزهای دوشنبه و پنجشنبه بر امام زمان(عج) عرضه می‌شود پس اگر خطایی انجام داده باشیم باعث ناراحتی آن حضرت خواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان الگوگیری از اهل بیت(ع) را در راستای تغییر سبک زندگی مهم دانست و عنوان کرد: ما باید تا جایی که می‌توانیم زندگی خود را شبیه ائمه معصومین(ع) کنیم و بدانیم که در آخرت باید پاسخگوی اعمالمان باشیم و اعضا و جوارح ما له یا علیه ما در آنجا شهادت خواهد داد؛ پس باید خود کنترلی، خود حفاظتی و خود نظارتی را تقویت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یحیی السنوار را مغز متفکر جبهه مقاومت و طراح عملیات طوفان الاقصی عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار ۲۲ سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرد تا جايی که به یک صهیونیسم‌شناس و یهودشناس کامل تبدیل شده بود و توانست عملیات طوفان الاقصی را به نحو احسن طراحی و اجرا کند.

نجاری انتشار فیلم شهادت یحیی السنوار توسط رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین اشتباهات این رژیم دانست و خاطرنشان کرد: این فیلم دروغگو بودن رژیم صهیونیستی و قهرمان بودن این شهید مقاومت را به جهانیان ثابت کرد.

وی گفت: یحیی السنوار تا آخرین لحظه عمر خود مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی را ادامه داد و شجاعانه در دل خطر و در خط مقدم جبهه مقاومت به شهادت رسید که شهادت او باعث شعله ور شدن تنفر نسبت به رژیم صهیونیستی خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در پایان خاطرنشان کرد: شهید علاوه بر اینکه حی است محیی هم هست؛ خون شهید سنوار باعث حیات بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد و ان شاءالله فرماندهان بیشتری را تربیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار