خبرهای داغ:
عباسی‌کیا خبر داد

پرداخت کمک‌های نقدی و طلا به جبهه مقاومت توسط حوزه حضرت خدیجه(س) همدان

همدان-مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه(س) همدان از پرداخت ۵۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک به جبهه مقاومت تاکنون  خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۹۳۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
پرداخت کمک‌های نقدی و طلا به جبهه مقاومت توسط حوزه حضرت خدیجه(س) همدان

سپیده عباسی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به فرمان رهبر انقلاب، که بر همه مسلمانان فرض است در کنار ملت لبنان بایستند، گروه‌های جهادی این حوزه در قالب جمع آوری کمک های مردمی  طرح «پویش ایران همدل» تا به امروز مبلغ ۵۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کمک نقدی و طلا جمع آوری و به حساب جبهه مقاومت واریز کردند.

وی افزود: این کمک‌ها در لبیک بسیاری از بانوان بسیجی به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان و پاسخ به نیازهای اضطراری در مناطق درگیر انجام شده است.

مدیر بسیج سازندگی حوزه حضرت خدیجه(س) همدان عنوان کرد: گروه‌های جهادی این حوزه همچنین اقدام به جمع آوری کمک‌های غیر نقدی شامل پتو، لباس، مواد غذایی و... و تحویل آن به جبهه مقاومت کردند.

وی گفت: برگزاری محافل قرآنی و ختم ادعیه و اذکار جهت پیروزی جبهه مقاومت و سرنگونی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی این حوزه مقاومت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار