خبرهای داغ:

راه اندازی پویش همدلی جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان در ایذه

به منظور اطاعت امر ولی امر مسلمین جهان در جهت کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان پویش #ایران_همدل در شهرستان ایذه از طرف دفتر امام جمعه محترم شهرستان راه اندازی شده است .
کد خبر: ۹۶۳۷۱۲۸
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه؛ حجت الاسلام سید فخرالدین موسوی صالحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اعلام این خبر گفت؛ بعد ازصدور فرمان حضرت امام خامنه ای عزیز مبنی بر اینکه" بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند" و اعلام لبیک اقشار مختلف مردم به این فرمان، در شهرستان ایذه نیز این اعلام همبستگی همبستگی و پویش همدلی بع جریان افتاده است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه ایذه افزود؛ به همین منظور از امام جمعه محترم و انقلابی شهرستان ایذه حجةالاسلام والمسلمین سید میثم موسوی پویش همدلی با اعلام شیوه های مختلف پرداخت که از طرف مراجع ذیصلاح اعلام شده راه اندازی گردیده است.

حجت الاسلام موسوی گفت؛ از آنجایی که به مصداق این شعر معروف بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش، زیک کوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار، امیدواریم با همدلی مردم عزیز شهرستان شاهد کمک های خوبی از جانب مردم مؤمن و خداجوی و نوعدوست شهرستان باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار