خبرهای داغ:
گفتگو با معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین؛

تلاش داریم در هفته بسیج امسال، تمام اقدامات گسترده بسیج را برای مردم نمایان کنیم

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش داریم در هفته بسیج امسال، تمام اقدامات گسترده بسیج را برای مردم نمایان کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۹۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

سردار «مقواساز» معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری نشست مشترک ستاد هفته بسیج و  هفته مقاومت، با حضور نمایندگان ستاد سازمان بسیج و سپاه‌های استانی گفت: در این نشست درباره شیوه‌ها و روش‌های  برگزاری برنامه‌های این دو هفته، همفکری و هم‌اندیشی صورت گرفت. 

وی‌افزود: هم‌افزایی بسیار خوبی بین نیروهای ستاد استانی و سازمان بسیج شکل گرفته است؛ به نظر می‌رسد امسال هفته بسیج خوب و پُر باری با راهبری‌هایی که انجام شده و مسیرهایی که انتخاب گردیده، داشته باشیم.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین افزود: با توجه به شعار هفته بسیج امسال که «بسیج، با مردم و برای مردم» انتخاب شده، ان‌شاءالله جزو اهداف اصلی هفته بسیج امسال این است که همه قشرها و کانون‌ها و اعضا هم بتوانند ستادهایشان را فعال کنند و هم ستادهای مردمی خود را فعال نمایند تا با ارتباطی که با مردم می‌گیرند نسبت به ارائه عملکرد یک سال خود تبیین‌گری داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله بتوانیم کاری کنیم که در هفته بسیج امسال، تمام اقدامات گسترده بسیج را برای مردم نمایان کنیم و استحکام‌بخشی ملت را تقویت گردانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار