خبرهای داغ:
ملانوری‌شمسی:

پرسنل فراجا بیشترین تعامل را با مردم دارند

همدان-استاندار همدان گفت: پرسنل فراجا در تمام بخش‌های تخصصی، بیشترین تعامل را در بین نیروهای مسلح با مردم دارند و برای حفظ رفاه و آسایش جامعه، مشقت بسیاری متحمل می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۹۸
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
پرسنل فراجا بیشترین تعامل را با مردم دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید ملانوری‌شمسی در نشست با فرمانده و اعضای شورای فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: پرسنل فراجا در تمام بخش‌های تخصصی، بیشترین تعامل را در بین نیروهای مسلح با مردم دارند و برای حفظ رفاه و آسایش جامعه، مشقت بسیاری متحمل می‌شوند.

وی افزود: فراجا در سال‌های اخیر بسیار درخشان ظاهر شده و به عنوان یک نهاد اجتماعی نیز وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد.

استاندار همدان تصریح کرد: یکی از سخت‌ترین وظایف نیروهای انتظامی فعالیت در شرایط غیرمنتظره است، به عنوان مثال در دوران کرونا، پرسنل نیروی انتظامی مسئولیت‌های سنگینی همچون وظیفه کنترل رفت و آمد، جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرها و حفظ امنیت در آن دوران بسیار دشوار را بر دوش داشتند.

وی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت در جامعه است و پرسنل انتظامی برای تأمین این نعمت بزرگ و آرامش جامعه تلاش می‌کنند، گفت: بسترسازی امنیتی در داخل کشور؛ وظيفه خطیر کارکنان پرتلاش فراجا است و فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سایه و بستر امنیت امکان رشد و توسعه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار