خبرهای داغ:

برگزاری دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج (دوره دانا) شهرستان ارسنجان

دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج خواهر به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در سالن بصیرت ناحیه مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۷۲۱۲
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دوره تربیت و تعالی فرماندهان و مدیران بسیج(دوره دانا) به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در سالن بصیرت ناحیه مقاومت برگزار شد،.

حجت‌الاسلام محمد جواد محمودی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در این دوره اظهار داشت: این دوره با هدف تقويت بنيه اعتقادي و معنوي بسیجیان با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در قالب 15 جلسه کلاسهاي اعتقادي ومعنوي با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج، شوراهاي حوزه های مقاومت و ارکان گردان حوزه های مقاومت بسیج خواهربرگزار شد.

 وی افزود: این دوره با موضوعات اخلاقی، معنوی و اعتقادی با محوریت کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم از منظر امام خامنه ای (مدظله‌العالی) که مشتمل بر چهار فصل ایمان، توحید، نبوت و ولایت است، برگزار شد تا بسیجیان خود را در موضوعات مختلف به نگاه مقام معظم رهبری نزدیک کرده و بتوانند مبانی اندیشۀ اسلامی را با رویکردی اجتماعی و با محورقراردادن قرآن کریم تبیین کنند.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اهمیت برگزاری دوره های تربیت وتعالی در ارتقاء سطح اعتقادی و دینی فرماندهان و مدیران بسیجی گفت: امروز دشمنان تلاش دارند با جنگ ترکیبی و روایت‌ها جوانان ما را در اعتقادات دینی سست کنند تا به اهداف شوم خود برسند، ولی برگزاری این دوره‌ها و ارتقا سطح بینش و آگاهی اعتقادی و بصیرتی بسیجیان باعث می شود در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و در برابر جنگ ترکیبی دشمنان بیمه شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان افزود: در پایان دوره از مباحث مطرح شده آزمون گرفته شد و براي شرکت کنندگان گواهي دوره صادر مي شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار