خبرهای داغ:

دومین مراسم یادوراه شهدای آبروی محله(۲ برادر شهید دفاع مقدس) در شرق اهواز

به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم(س)حوزه مقاومت بسیج جامعه زنان حضرت معصومه(س)تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز دومین یادواره شهدای آبروی محله درب منزل شهیدان سعیدو وحید خواجه برگزارشد.
کد خبر: ۹۶۳۷۲۸۷
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان در این مراسم که با حضور گرم و پرشور بسیجیان و مردم محله همراه بود حجت الاسلام سواری پیرامون نقش و جایگاه شهیدان گلگون کفن در زندگی ما گفت این عزیزان در آن برهه از زمان با گذشت از جان و زندگی خود با تشخیص مسیر صحیح دفاع از اسلام و انقلاب را پیشه گرفتند.در ادامه مراسم نیز برادر هانی خوش بیان به مداحی پرداختند.
سرکار خانم رزیتا روزبهی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(س)در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : به حمدالله این دومین یادواره آبروی محله در طول ۲ سال متوالی است که در این‌منطقه و در مجاورت منزل این شهیدان در حال برگزاری می باشد.رزیتا روزبهی خوزستان را مشهد شهیدان دفاع مقدس دانست و گفت دختران جوانان و نوجوان علاقمندانه با پرسش پیرامون همه ابعاد چگونگی بروز جنگ ۸ساله  تحمیلی ذهنی پویا برای این پرسشها دارند و برگزاری و شرکت در این قبیل یادواره ها زمینه به پاسخ رسیدن تمام سئوالات را برای این عزیزان مهیا می سازد.
خانم رزیتا روزبهی در ادامه گفت این پایگاه همچنین در طول سال برنامه های متنوع دیگری از قبیل برگزاری اردوهای راهیان نور و دیدار با خانوده های شهدا را اجرا می نماید.
وی شهدا را بهترین الگو در رشادت و شجاعت و دلیری در دفاع از آرمان ها و عقیده دینی و مذهبی و ملی دانست و گفت خوزستان هر ساله میزبان اردوهای راهیان نور است و این‌نشان دهنده شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان میهن اسلامی در آشنایی با مکتب وراه شهیدان می باشد.شهیدان سعید خواجه در سن ۱۸ سالگی و  وحید خواجه درسن ۲۰ سالگی در دوران دفاع مقدس در فاع از میهن اسلامی به فیض شهادت نائل گردیدند.
در پایان اين مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری به خانواده معظم این شهیدان اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار