خبرهای داغ:

آغاز ثبت نام مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در آذربایجان شرقی

تبریز- معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۷۲۹۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خسرو کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان نیمه اول دی ماه سال جاری با مشارکت کلیه دانشگاه‌های استان در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی افزود: کلیه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه‌های استان می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره در این رویداد دانشجویی شرکت کرده و باهم در یک محیط سالم و دانشگاهی در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی  به رقابت بپردازند.

کنعانی گفت: دانشجویان علاقمند برای ثبت‌نام در این مرحله از مسابقات مناظره دانشجویی به آدرس پرس لاین به آدرس  https://survey.porsline.ir/s/aSoxzXT  مراجعه و یا برای ثبت نام به صورت متمرکز به سایت دبیرخانه مناظرات  به آدرس  https://isdc.ir/register   مراجعه  فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

وی تاکید کرد: همچنین دانشجویان عزیز برای سهولت در ثبت نام می توانند به کانال سازمان دانشجویان در ایتا به آدرس  https://eitaa.com/isojdtabriz   مراجعه و فرم ثبت را تکمیل و به دبیر خانه در ایتا ارسال کنند.

کنعانی ادامه داد: تیم‌های برگزیده این دوره از مسابقات ضمن دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی به مرحله کشوری مسابقات اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های فاخر فرهنگی جهاد دانشگاهی است که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با هدف توسعه فرهنگ گفت‌وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، تقویت انگیزه‌های ارتقای دانش و آگاهی در میان دانشجویان وتمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند در بین دانشجویان در محیط های دانشگاهی برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی بیان کرد: این رویداد دانشجویی توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و  سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه آذربایجان شرقی و با همکاری  مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریزو مدیریت های فرهنگی دانشگاههای استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دانشجویان علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال ایتای سازمان دانشجویان برای اطلاع از جزئیات مسابقات با شناسه https://eitaa.com/isojdtabriz مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در آذربایجان شرقی

ارسال نظرات
آخرین اخبار